Підвищення ефективності навчально-тренувального процесу курсантів військових вищих навчальних закладів України

Auteurs-es

  • Oleksandr Petrenko Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», вул. Кирпичова, 2, м. Харків, Україна, 61002, Ukraine https://orcid.org/0000-0002-8414-9771
  • Volodymyr Petrenko Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», вул. Кирпичова, 2, м. Харків, Україна, 61002, Ukraine https://orcid.org/0000-0001-8833-5857

DOI :

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2019.169800

Mots-clés :

армспорт, вправи, навчально-тренувальний процес, фізичні якості, фізична підготовка

Résumé

Проаналізовано методи армспорту та особливості їх впровадження в навчально-тренувальний процес підготовки курсантів військових вищих навчальних закладів України. Запропоновано впроваджувати ці методипід час занять з фізичної підготовки шляхом об'єднання технічних прийомів і методів в раціональний ланцюг рухових дій. Обґрунтовано взаємозв'язок і взаємозалежність структури рухів і рівня розвитку фізичних якостей за умов застосування методів армспорту в період послідовного виконання занять на тренажерах і з партнерами під час самостійного заняття фізичною підготовкою

Bibliographies de l'auteur-e

Oleksandr Petrenko, Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», вул. Кирпичова, 2, м. Харків, Україна, 61002

Старший викладач, Віце-Президент Української федерації армспорту

Кафедра фізичного виховання

Volodymyr Petrenko, Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», вул. Кирпичова, 2, м. Харків, Україна, 61002

Доцент, Президент Української федерації армспорту, Заслужений тренер України

Кафедра фізичного виховання

Références

Alekseev, N. A., Kutergin, N. B., Kulinichev, A. N. (2013). Sovershenstvovanie fizicheskoi podgotovki kursantov i slushatelei obrazovatelnykh uchrezhdenii MVD Rossii. Fizicheskoe vospitanie studentov, 1, 3–6.

Kaya, I. (2015). Investigating the Effects of Maximal Strength Training on Wrestlers’ Physical, Physiological and Selected Motor Skills. The Anthropologist, 20 (3), 592–598. doi: http://doi.org/10.1080/09720073.2015.11891763

Ivanytskyi, B. V., Martyn, V. D. (2012). Armsport u vyshchykh navchalnykh zakladakh. Lviv: LDUFK, 78.

Petrenko, V. O. (2000). Zalizni ruky. Kharkiv, 96.

Biddle, S. J., Wang, C. J., Chatzisarantis, N. L., Spray, C. M. (2003). Motivation for physical activity in young people: entity and incremental beliefs about athletic ability. Journal of Sports Sciences, 21 (12), 973–989. doi: http://doi.org/10.1080/02640410310001641377

Konik, A. A. (2012). Metodicheskie osobennosti podgotovki nachinaiushchikh armborcov. Belgorod: BUKEP, 276–282.

Gierczuk, D., Bujak, Z. (2013). The analysis of coordination training means used in the training of wrestlers. Journal of Combat Sports and Martial Arts, 4 (1 (2)), 19–23. doi: http://doi.org/10.5604/20815735.1072230

Pravyla zmahan z armsportu. Ukrainska federatsiia armsportu (2003). Kharkiv, 56.

Visek, A. J., Watson, J. C., Hurst, J. R., Maxwell, J. P., Harris, B. S. (2010). Athletic identity and aggressiveness: A cross‐cultural analysis of the athletic identity maintenance model. International Journal of Sport and Exercise Psychology, 8 (2), 99–116. doi: http://doi.org/10.1080/1612197x.2010.9671936

Mikshis, A. N., Pavlov, S. V. (2012). Soglasovannost taktiko-tekhnicheskikh deistvii v armsporte. Biulleten medicinskoi internet-konferencii, 2 (2), 77.

Kutergin, N. B., Tkachenko, A. I., Kulinichev, A. N. (2013). Fizicheskoe sovershenstvovanie kursantov obrazovatelnykh uchrezhdenii pravookhranitelnykh organov sredstvami podvizhnykh igr. Fizicheskoe vospitanie studentov, 6, 30–33.

Publié-e

2019-07-16

Numéro

Rubrique

Physical Education and Sport