Народна проза як чинник самовиховання сучасної молоді

Auteurs-es

  • Тарас Вікторович Полковенко Гуманітарний інститут Київського університету імені Бориса Грінченка Україна, 04053, м. Київ, вул. Воровського, 18/2, Ukraine

DOI :

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2014.27549

Mots-clés :

самостійна робота, самовиховання, самоосвіта, самовдосконалення, навчання, народна проза, казка, педагогіка, молодь

Résumé

У статті йдеться про самовиховання молоді за умови впливу інформації, вміщеної у зразках народної прози. Зроблено короткий огляд попередніх досліджень у галузі самостійного набуття знань. Розглянуто специфіку самоосвіти й самовиховання сучасної молоді за умови читання текстів народної прози. Проаналізовано принципи впливу на молоду людину цього способу самовиховання.

Biographie de l'auteur-e

Тарас Вікторович Полковенко, Гуманітарний інститут Київського університету імені Бориса Грінченка Україна, 04053, м. Київ, вул. Воровського, 18/2

Кандидат філологічних наук, доцент

Кафедра реклами та зв’язків з громадськістю

Références

Dovghenok, G. V. (1986). Dytjachij folklore, Kiev, Dnipro, 304.

Ukrainska usna narodna tvorchist (2006). Kiev, Znannya-Press, 591.

Dolja. Kniga pro Tarasa Shevchenka v obrazakh ta faktakh (1993). Кiev, Dnipro, 780.

Оrganizacia samostijnoji robotu studentiv z pedagogiki (2000). Kharkiv, KHDPU, 160.

Shimko, I. (2005). Problemu organizacij samostijnoj robotu u vischij shkoli. Ridna shkola, 8, 34–35.

Vvedenije v psikhologiju (1996). Мoskow, Izd. centr Аkademia, 496.

Bulanova-Toporkova, М. V. (2002). Pedagogika i psikhologia vushej shkolu: ucheb. posobije. Rostov-nа-Donu, Fenix, 544.

Simonov, P. V. (1984). Теmperament. Kharakter. Lichnost. Мoskow, Nauka, 161.

Goncharenko, S. U. (1997). Ukrainskij pedagogichnij slovnuk. Кiev, Lybid, 376.

Publié-e

2014-10-13

Numéro

Rubrique

Philology