Методи та інструменти вимірювання успіху корпорацій у досягненні цілей сталого розвитку

Auteurs-es

  • Ірина Петрівна Васильчук Криворізький економічний інститут ДВНЗ «КНУ» пр. Карла Маркса, 64, м. Кривий Ріг, Україна, 50000, Ukraine

DOI :

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.39145

Mots-clés :

сталий розвиток корпорацій, інструменти і методи виміру й оцінки, типологізація

Résumé

Досліджено існуючі методи та інструменти виміру успіхів корпорацій у досягненні сталого розвитку. Здійснено їх типологізацію за ознаками: цільовим спрямуванням, орієнтацією на певне коло користувачів та статусом розробників інструментів. Охарактеризовано особливості використання окремих інструментів і методів.

Biographie de l'auteur-e

Ірина Петрівна Васильчук, Криворізький економічний інститут ДВНЗ «КНУ» пр. Карла Маркса, 64, м. Кривий Ріг, Україна, 50000

Кандидат економічних наук, доцент

Кафедра фінансів, податків і страхової справи

Références

Natsional'na paradyhma staloho rozvytku Ukrainy (2012). Kiev, Ukrainе: Derzhavna ustanova «Instytut ekonomiky pryrodokorystuvannia ta staloho rozvytku Natsional'noi akademii nauk Ukrainy», 72.

Elkington, J. (1997). Cannibals With Forks: The Triple Bottom Line of 21st Century Business, Oxford: Capstone Publishing, 410.

Ehhertsson, T. (2001). Ekonomycheskoe povedenye y ynstytuty Moscow, Russia: Delo, 408.

Eppel, J. (1999). Sustainable development and environment: A renewed effort in the OECD. Environment, Development and Sustainability, 1, 41–53.

Godfrey, P. C., Merrill, C. B., Hansen, J. M. (2009). The relationship between corporate social responsibility and shareholder value: an empirical test of the risk management hypothesis, Strategic Management Journal, 30 (4), 425–445. doi: 10.1002/smj.750

Hauff, M., Kleine, A. (2006). Methodological Approach for the Systematization of the Areas of Action and the Indicators of a Sustainability Strategy – The Integrative Sustainability Triangle, International Journal of Environment and Sustainable Development, 5 (4), 372–394. doi: 10.1504/ijesd.2006.011556

Porter, M. E., Kramer, M. R. (2006). Strategy&society: The link between competitive advantage and corporate social responsibility, Harvard Business Review, 84 (12), 78–92.

Porter, M. E., Kramer, M. R. (2011). Creating Shared Value: How to Reinvent Capitalism — and Unleash a Wave of Innovation and Growth, Harvard Business Review, 89 (1/2), 62–77.

Aleksandrov, I. O., Polovian, O. V., Konovalov, O. F., Lohachova, O. V., Tarasova, M. Yu. (2010). Stratehiia staloho rozvytku rehionu. NAN Ukrainy. In-t ekonomiky promyslovosti NAN Ukrainy, Donets'k: Vyd-vo «Noulidzh», 204.

Lanhovoj, V. O. (2014). Tendentsii realizatsii kontseptsii staloho rozvytku u vyrobnycho-finansovij ta investytsijnij diial'nosti korporatsij Ukrainy Biznes Inform. nauk. zhurnal, Kh.: Vyd. KhNEU, 10, 56–66.

Kostyrko, L. A. (2012). Finansovyj mekhanizm staloho rozvytku pidpryiemstv: stratehichni oriientyry, systemy zabezpechennia, adaptatsiia. Luhans'k: Vyd-vo «Noulidzh», 474.

Podder'ohin, A. M. (2011). Finansovyj mekhanizm zabezpechennia stijkoho rozvytku hospodariuiuchoho sub'iekta, Chasopys ekonomichnykh reform, 4, 74–78.

Rohov, H. (2012). Finansovi mekhanizmy transformatsii ekonomichnoho zrostannia u stalyj rozvytok. Ekonomist, 6, 25–27.

Smachylo, Y. Y. (2012). Metody upravlenyia ustojchyvym razvytyem predpryiatyia. Ekonomika pidpryiemstva ta upravlinnia vyrobnytstvom, 116–119.

Figge, F. (2001). Ein neues Maß zur Messung der Öko-Effizienz, Zeitschrift für angewandte Umweltforschung, 14 (1-4), 184–197.

Figge, F., Hahn, Т. (2004). Sustainable Value Added - Ein neues Maß des Nachhaltigkeitsbeitrages von Unternehmen am Beispiel der Henkel KGaA, Vierteljahreshefte zur Wirtschaftsforschung, 73, 126–141. doi: 10.3790/vjh.73.1.126

Figge, F., Hahn, Т. (2004). Sustainable Value Added - measuring corporate contributions to sustainability beyond eco-efficiency, Ecological Economics, 48 (2), 173–187. doi: 10.1016/j.ecolecon.2003.08.005

Hahn, T., Liesen, A., Figge F. (2008). CO2-Performance deutscher Unternehmen - Eine wertorientierte Analyse, UmweltWirtschaftsForum, 16 (2), 73–79. doi: 10.1007/s00550-008-0074-3

Hahn, T., Figge F. (2005). The Cost of Sustainability Capital and the Creation of Sustainable Value by Companies, Journal of Industrial Ecology, 9 (4), 47–58. doi: 10.1162/108819805775247936

Global Impact Investing Network (GIIN). Available at: http://www.thegiin.

UGA (2011): UMWELTGUTACHTERAUSSCHUSS (UGA) (Hrsg.) (2011). EMAS: Das Eco-Management and Audit Scheme der Europäischen Union, Berlin. Available at: http://www.emas.de/fileadmin/user_upload/06_service/PDF-Dateien/EMAS-Flyer.pdf

Publié-e

2015-03-27

Numéro

Rubrique

Economics