Концептуальні основи впровадження електронного документообігу навчальному закладі системи післядипломної педагогічної освіти

Auteurs-es

  • Сергій Петрович Касьян Державний вищий навчальний заклад «Університет менеджменту освіти»; вул. Артема, 52-А, м. Київ, Україна, 04053, Ukraine

DOI :

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.44551

Mots-clés :

навчальні заклади післядипломної педагогічної освіти, оброблення інформації, ефективність управління

Résumé

Ефективність рішень, що ухвалюються керівником навчального закладу залежить від кількості інформації на підставі якої керівник здійснює функції управління. Для зменшення часу на обробку інформації, навчальні заклади використовують різні інформаційні системи та окреме програмне забезпечення. Призначення цих систем забезпечити автоматизацію процесів прийняття рішення, що на даний момент здійснюються за допомогою паперових документів або електронної пошти. Тому від якості систем обробки та обміну інформацією залежить ефективність управлінських рішень керівників навчальних закладів

Biographie de l'auteur-e

Сергій Петрович Касьян, Державний вищий навчальний заклад «Університет менеджменту освіти»; вул. Артема, 52-А, м. Київ, Україна, 04053

Старший викладач

Кафедра відкритих освітніх систем та інформаційно-комунікаційних технологій

Références

Krukovsky, M. U. (2004). Concepciya postroeniya modeley kompozitnogo dokumentooborota [The concept of building a composite document circulation models]. Matematychni mashyny i systemy, 2, 149–163.

Aseev, G. G. (2007) Elektronniy dokumentooborot [Electronic document management]. Kyiv: Kondor, 500.

Polinovskyi, V. V. (2010) Vprovadjennyi system dokumentooborota vnaukovyi ornizacii [The introduction of electronic document management in a scientific organization]. Visnyk Hmel'nyc'kogo nacional'nogo universytetu Tehnichni nauky, 4, 117–123.

Matvienko, O. V., Cuvin, M. N. (2008). Osnovu organizacii elektronnogo dokumentoobigu [Fundamentals of electronic document]. Kyiv: Center educational literature, 112

Yakimenko, A. V. (2003). Osnovu dokumentoobigu ta dokumentoznavstva [Fundamentals of documents and Documentation]. Kyiv, Lubid, 192.

Larin, M. V. (2005). Elektronnuy dokumentoobig: chto meshaet vnedreniyu [Electronic document management: what hinders its implementation]. Moscow.

Butinec, F. F. (2007). Informaciyni sistemu s tehnologii v obliku [Information systems and technology in accounting]. Jitomir, Ruta, 468.

Zadorozhna, N. T., Lavrischeva, K. N. (2007). Workflow management information systems education [Universities and for the defense]. Kyiv: Teacher opinion, 220.

Fedusenko, A. V., Rafalski, О. О. (2013) Systems learning management students with an extensive distance learning in higher education. Kyiv National University of Construction and Architecture, 13, 162–165.

Kontseptsіya pobudovi kompleksnoї Sistemi Natsіonalnogo Bank of Ukraine. Available at: http://corpsite.am-soft.ua/wp-content/uploads/2014/08/Kontseptsiya-pobudovi-kompleksnoyi-sistemi-Natsionalnogo-banka-Ukrayini.pdf

Radchenko, S. V. (2013). Osoblivostі system electronnogo docoomentoobigoo v dergavnych organach Ukrainy [Features systems from electronic document Reigning bodies of Ukraine]. Articles she Notification, 39–53.

Computer Technology Center "Infoplus". Stusliy opys systemu electronnogo docoomentoobigoo ASCODB™ (2013). [A brief description of electronic documents ASKOD ™]. Kyiv, 9.

Zaharchenko, M. V., Kononovich, V. G., Kildishev, W. J., Golev, D. V. (2011). Informaciyna bezpeca infomaciyno-comunicaciynuch system. Laboratornuy practicum. Chastuna 1. Komplecsu zasobiv zahustu informacii vid NSD. [Information security information and communication systems Part 1 Laboratory practical set of tools to protect information from unauthorized access]. Odessa National Academy of Telecommunications A. S. Popov, 168.

Publié-e

2015-06-24

Numéro

Rubrique

Pedagogical Education