Стан здоров’я збереження та самозбереження: історія та сьогодення

Auteurs-es

  • Оксана Михайлівна Юрченко ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» НАПН України вул. Артема, 52-А, м. Київ, Україна, 04053, Ukraine

DOI :

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.44565

Mots-clés :

технологія самозбереження, історичні епохи, формування здорового способу життя, виховання бажання бути здоровим

Résumé

Автором статті визначено сутність поняття «технології самозбереження»; висвітленно головні напрямки розвитку поглядів людства на ставлення до власного життя і здоров’я в контексті історичного процессу; виокремлено актуальні ідеї поліпшення роботи вчителів до застосування самозбережувальних технологій у освітньому просторі; зазначено, що освіта та здоров'я є взаємодоповнюючими компонентами успішного повсякденного буття учасників навчального процесу

Biographie de l'auteur-e

Оксана Михайлівна Юрченко, ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» НАПН України вул. Артема, 52-А, м. Київ, Україна, 04053

Учитель початкових класів, вища категорія, «старший учитель»

здобувач

Références

Bobrytska, V. I. (2008). Historical and social genesis promotion of healthy lifestyles from ancient civilizations to the Middle Ages. Science. Notes: NPU. M. P. Dragomanov, 70, 32–44.

Golovakha, E. I., Panina, N. V. (1989). Principles and Criteria razumnoy life organization. Razumnaya Organization Panini life personality. Kiev: Science. opinion, 88–104.

Zvyekova, V. K. (2009). Training of teachers to the organization of healthy leisure of students. Ishmael, 177.

Tsos, A. V., Zavadsky, V. I. (1997). On the system perfection Zaporozhye Cossack. Tradition Physical Culture in Ukraine: Coll. Science. Articles. Kiev: IZMN, 44–62.

Smirnov, N. K. (2002). Zdorovesberehayuschye obrazovatelnыe technology in the modern school. Moscow: APC ON, 121.

Sushchenko, L. P. (1998). The historical aspect of the formation of the concept of "healthy lifestyle" man: Methodological development. Zaporozhye: ZSU, 31.

Beseda, N. A. (2011). Implementation zdorov'yazberezhuvalnyh technologies in school practice: methodological aspects. Research of young scientists in the context of modern science: Allukrainian. scientific-practic. Conf. Kiev, 28–30.

Bech, I. D. (2003). Educating the individual: in 2 books. Bk. 1: Personality oriented approach: theoretical and technological principles: academic method. guidances. Kyiv: Lybid, 280.

Bech, I. D. (2003). Educating the individual: in 2 books. Bk. 2: Personality oriented approach: scientific-practical principles: academic method. guidances. Kyiv: Lybid, 344.

Maksimenko, S. D. (2008). General Psychology: Training. guidances. 3rd edition, Revised. and add. Kiev: Center of educational literature, 414.

Amosov, N. M. (2002). Amosov Encyclopedia. Algorithm health. Man and society. Donetsk: Stalker, 463.

Dubohay, A. (2005). Education in Motion: Health-educational technology in elementary school. Kiev: ed. House "Schools. World ": Ed. L. Galitsyna, 112.

Busel, V. T. (Ed.) (2001). Great Dictionary of the modern Ukrainian language. Kiev: Irpen: Perun, 1440.

Bobrytska, V. I. (2006). Health Promotion future teachers. Poltava: LLC "Printing Center" Skaytek ", 432.

Moyseyuk, N. E. (2007). Pedagogy. Kiev: Condor, 656.

Kuzminskyy, A. I., Omelianenko, V. (2006). Pedagogy family education. Kiev: Knowledge, 324.

Rodyonov, V. (2007). Psychology health Shkolnikov: TECHNOLOGY work. Shkolniy psychologist: Application for the newspaper "FIRST September", 18, 36–43.

Publié-e

2015-06-24

Numéro

Rubrique

Pedagogical Education