Вища та післядипломна освіта – взаємодія та баланс цілей в сучасних умовах

Auteurs-es

  • Михайло Филимонович Степко Державний вищий навчальний заклад «Університет менеджменту освіти» НАПН України вул. Артема, 52–А, м. Київ, Україна, 04053, Ukraine

DOI :

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.50828

Mots-clés :

статус закладу післядипломної педагогічної освіти, єдине технологічне середовище підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації педагогічних кадрів

Résumé

У роботі проведено аналіз основних тенденцій щодо створення умов для навчання та перепідготовки кадрів протягом усього життя у системах вищої освіти та додаткової професійної освіти. Розглянуто варіанти диверсифікації навчальних програм, урізноманітнення типів провайдерів та форм додаткової професійної освіти, зокрема в системі педагогічної освіти, та покращання взаємодії з ринком праці

Biographie de l'auteur-e

Михайло Филимонович Степко, Державний вищий навчальний заклад «Університет менеджменту освіти» НАПН України вул. Артема, 52–А, м. Київ, Україна, 04053

Директор

ЦІППО УМО НАПН України

кандидат фізико-математичних наук, професор, член-кореспондент НАПН України

Références

Kochemyrovs'ka, O. O. (2014). Rozvytok trudovogo potencialu jak chynnyk ekonomichnogo zrostannja Ukrai'ny. Kyiv: NISD, 108.

Mozhaeva, L. G. (2001). Jevoljucija koncepcii obrazovanija v sovremennom mire. Jekonomika obrazovanija, 6 (7), 20.

Gavrylyshyn, B. (2015). «Misija universytetu: vchyty chy dopomagaty vchytysja?» Konferencija "Sapere aude! Ukrai'ns'kyj Vil'nyj Universytet: 1945-2015".

Fedorenko, V. G. (Ed.) (2007). Teoretychni ta prykladni zasady investycijno-innovacijnogo rozvytku ekonomiky ta rynku praci v Ukrai'ni. Kyiv: IPK DZSU, 317.

Silkina, N. V., Silkin, R. S. (2006). Tendencii razvitija i problemy reformirovanija vysshego obrazovanija. Jekonomika obrazovanija, 2, 17–24.

Sybircev, V. V. Suchasni tendencii' rozvytku pisljadyplomnoi' osvity: Dopovid' na konferencii' «Vseukrai'ns'ka naukovo-metodychna konferencija «Andragogichni zasady pisljadyplomnoi' osvity». Available at: http://konferenciya.jimdo.com

Publié-e

2015-09-29

Numéro

Rubrique

Pedagogy