Управління комунікативним дискурсом у науково-освітньму просторі

Auteurs-es

  • Людмила Володимирівна Кримець Національний університет оборони України імені І. Черняховського пр. Повітрофлотський, 28, м. Київ, Україна, 03049, Ukraine https://orcid.org/0000-0001-7945-968X

DOI :

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.51179

Mots-clés :

науково-освітній простір, комунікативний дискурс, влада, соціальне управління, наука, освіта

Résumé

Науково-освітній простір є контекстом, мірилом і перетином більшості векторів актуалізації соціального управління. Концепція управління комунікативним дискурсом у контексті національного науково-освітнього простору наглядно демонструє, як змінюється та актуалізується сутність влади у сфері управління науково-освітнім простором і в яких формах вона проявляє себе в умовах різних способів конструювання онтології соціальної реальності

Biographie de l'auteur-e

Людмила Володимирівна Кримець, Національний університет оборони України імені І. Черняховського пр. Повітрофлотський, 28, м. Київ, Україна, 03049

Кандидат філософських наук, провідний науковий співробітник

Науково-дослідна лабораторія (соціально-гуманітарних проблем) 

Références

Gabermas, Ju. (2011). Posmetafіzichne mislennja. Fіlosofіja osvіti, 1-2, 41.

Fuko, M. (1996). Volja k istine: po tu storonu znanija, vlasti i seksual'nosti. Raboty raznyh let. Moscow: Kastal', 157.

Fukujama, F. (1990). Konec istorii. Voprosy filosofii, 3, 134–148.

Habermas, Ju. (2000). Moral'noe soznanie i kommunikativnoe dejstvie. Sankt-Peterburg: Nauka, 58.

Krimec', L. V. (2015). Fіlosofs'kі aspekti vladi v upravlіnnі naukovo-osvіtnіm prostorom. Kyiv: Zolotі vorota, 383.

Krymec, L. V. (2012). Social'noe vzaimodejstvie v kontekste postindustrial'nogo obshhestva na sovremennom jetape razvitija. Saarbrucken, Germany: Lap Lambert Academic Publishing, 163.

Publié-e

2015-10-29

Numéro

Rubrique

Philosophical sciences