Особистість вчителя та психологічнi особливостi образу світу підлітків

Auteurs-es

  • Вікторія Іванівна Січка Закарпатський інститут післядипломної педагогічної освіти вул. Волошина, 35, м. Ужгород, Україна, 88000, Ukraine

DOI :

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.54901

Mots-clés :

сприйняття, образ світу, підлітковий вік, повні та неповні сім’ї, самосвідомість, візуалізація, ціннісні орієнтації

Résumé

У статті представлено аналіз результатів дослідження психологічних особливостей образу світу, розкрито особливості світосприймання та ціннісних орієнтацій у дітей підліткового віку різних соціальних груп, а саме: розуміння сенсу життя, позитивного та негативного в житті, осмислення цінностей сучасного світу. Під час аналізу результатів дослідження були виділені основні категорії візуалізації образу «символ життя»

Biographie de l'auteur-e

Вікторія Іванівна Січка, Закарпатський інститут післядипломної педагогічної освіти вул. Волошина, 35, м. Ужгород, Україна, 88000

Методист

Центр практичної психології, соціальної роботи та корекційної освіти 

Références

Bozhovich, L. I. (1995). Problemy formirovaniya lichnosti [Problems of personality formation]. Moscow: Prosveschenie, 352.

Obuhov, A. A. (2003). Istoricheski obuslovlennyie modifikatsii obraza mira [Historically conditioned worldview modifications]. Razvitie lichnosti – Development of personality, 4, 51–68.

Serebryannikov, B. A., Kubryakova, E. S. (Eds). (1988). Rol chelovecheskogo faktora v yazyike; Yazyik i kartina mira [The role of human factor in a language: Language and worldview]. Moscow: Nauka, 316.

Simonenko, S. M. (2007). Analiz kategorii «Obrazu svitu» ta «Kartyna svitu» u konteksti doslidzhennya vizualno-myslennykh stratehii [Analysis of the category Worldview and World image in terms of study of visual and cognition strategies]. Nauka i osvita – Science and education, 3, 47–52.

Mukhina, V. S. (1999). Kartina mira: individualnyie razlichiya [Worldview: individual differences]. Fenomenologiya razvitiya i byitiya lichnosti. Izbrannyie psihologich. Trudy – Phenomenology of human’s life and development. Collected psychological works. Moscow – Voronezh, 236.

Vyigotskiy, L. S. (1984). Dinamika i struktura lichnosti podrostka [Dynamics and structure of adolescent’s personality] Vol. 4. Moscow, 433.

Leontev, A. N. (1983). Obraz mira [Worldview]. Izbr. psiholog. Proizvedeniya – Collected psychological works. Moscow: Pedagogika, 251–261.

Petuhov, V. V. (1984). Obraz mira i psihologicheskoe izuchenie myishleniya [Worldview and psychological study of thinking]. Vestnik Moskovskogo Universiteta – Bulletin of Moscow university, Series 14: Pedagogy, 4, 15.

Publié-e

2015-11-29

Numéro

Rubrique

Pedagogical Education