Вимоги до професійних компетентностей викладача в контексті полікультурної освіти

Auteurs-es

  • Інна Володимирівна Ковалинська Київський університет імені Бориса Грінченка вул. Бульварно-Кудрявська, 18/2, м. Київ, Україна, 04053, Ukraine

DOI :

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2016.60889

Mots-clés :

полікультурнiсть, мультикультурний, етнічно гетерогенний, поліетнічний, компетентність, європейська ідентичність, селективність, парадигма

Résumé

Стаття містить виявлення соціальних протиріч та основних проблем учасників міжкультурного спілкування. Надано визначення полікультурності як принципу освіти у мультикультурному суспільстві. Визначено пріоритети європейської освіти. Описано вимоги до компетентностей викладача. Надано визначення ознак полікультурної освіти (за Ф. Дервіном). Виявлено проблеми, які стоять перед шкільною системою у світлі впровадження полікультурності у процес навчання. Описано прийоми, що сприяють впровадженню полікультурності у систему підготовки вчителів

Biographie de l'auteur-e

Інна Володимирівна Ковалинська, Київський університет імені Бориса Грінченка вул. Бульварно-Кудрявська, 18/2, м. Київ, Україна, 04053

Кандидат педагогічних наук, доцент

Кафедра перекладу

Références

Banks, J. (1995). A Handbook of Research on Multicultural Education. New York: MacMillan Publishing.

Nieto, S. (2010). Affirming diversity: the sociopolitical context of multicultural education. New York: Pearson Publishing.

Dervin, F. (2014). Towards post-intercultural teacher education: analysing “extreme” intercultural dialogue to reconstruct interculturality. European Journal of Teacher Education, 38 (1), 71–86. doi: 10.1080/02619768.2014.902441

Aydin, K. (2013). British Multiculturalism: Diversity Issues and Development of Multicultural Education in Britain. Chap. 3. Academia, 58–91. Available at: https://www.academia.edu/5445586/British_Multiculturalism_Diversity_Issues_and_Development_of_Multicultural_Education_in_Britain

Luchtenberg, S. (2005). Multicultural Education: Challenges and Responses. JSSE, 1, 31–55. doi: 10.4119/UNIBI/jsse-v4-i1-978

Trepptke, C. Multicultural Approaches in Education: A German Experience Multiculturalism in Early Childhood Programs. Turkish Children and Mothers Project (ECAP Collaborative). Available at: http://ecap.crc.illinois.edu/eecearchive/books/multicul/trepptke.html

Aydin, H., Tonbuloğlu, B. (2014). Graduate students perceptions on multicultural education: a qualitative case study. Journal of Educational Research, 14 (57). doi: 10.14689/ejer.2014.57.3

Pukhovs'ka, L. P. (2000). Osobystisna model' pidhotovky vykladachiv na zakhodi [Personality model of teachers’ training in the West]. Naukovi praci. Mykolaiv: Vyd-vo MF NaUKMA, 7, 20–22.

Miliutina, O. K. (2008). Polikul'turna osvita shkoliariv u Velykobrytanii [Polycultural education of schoolchildren in Great Britain]. Zhytomyr, 260.

Frolova, O. V. (2013). Etnichni stereotypy iak chynnyk strukturuvannia komunikatyvnoho polia osobystosti [Ehtnical stereotypes as a factor of structuralizing the communicative personality scope]. Kyiv, 208.

Arakelian, V. O. (2001). Polykul'turnoe obrazovanye: suschnost' y soderzhanye [Polycultural education: essence and contents]. Moscow, 148.

Education and Training 2020 (2010). ETUCE Circular 1/2010. Brussel, 11. Available at: http://www.csee-etuce.org/images/attachments/ETUCECircular2010EN.pdf

Perotti, A. (1994). The case for intercultural education. Council of Europe press, 158.

Sinclair, M. (2004). Learning to live together: Building skills, Values and Attitudes for the twenty-first century. UNESCO: International Bureau of Education, Geneva, 167. Available at: http://s3.amazonaws.com/inee-assets/resources/doc_1_48_Learning_to_Live_Together.pdf

Sierens, S. (Ed.) (2000). Us, Them, Ours. Points for attention in designing interculturallly sound learning materials. Centre for intercultural education. Ghent, Belgium.

Ozbarlas, Y. (2008). Perspective on Multicultural Education: Case Studies of a German and an American Female Minority Teacher. Dissertation, Georgia State University. Available at: http://scholarworks.gsu.edu/msit_diss/34

Publié-e

2016-02-26

Numéro

Rubrique

Pedagogical Education