Принципи системного підходу в визначенні професійної діяльності поліціянтів

Auteurs-es

  • Ганна Вікторівна Чухраєва Центр психіатричної допомоги та професійного психофізіологічного відбору ДУ «ТМО МВС України по Харківській області» вул. Гіршмана, 8/10, м. Харків, Укпаїна, 61002, Ukraine

DOI :

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2016.69576

Mots-clés :

методологія, системний підхід, професійна діяльність, системний об’єкт, селективність, структурованість, суб’єкт

Résumé

У психології особливості системного підходу полягають у тому, що системне дослідження припускає певний вибір об'єкта й формулювання завдання в термінах системного підходу. Вибір об'єкта конкретного дослідження – це складне завдання, тому що вимагає виділення в складній організації людини відособленої підсистеми з функціональною самостійністю, що володіє відносною структурою

Biographie de l'auteur-e

Ганна Вікторівна Чухраєва, Центр психіатричної допомоги та професійного психофізіологічного відбору ДУ «ТМО МВС України по Харківській області» вул. Гіршмана, 8/10, м. Харків, Укпаїна, 61002

Кандидат медичних наук

Références

Ivanova, E. M. (2006). Psyhologija profesijnoi' dijal'nosti. Moscow: PerSe, 382.

Judin, Je. G. (1978). Systemnyj pidhid i pryncyp dijal'nosti. Moscow, 392.

Basov, M. Ja. (1975). Vybrani psyhologichni tvory. Moscow, 432.

Blonskij, P. P. (1920). Reforma nauki. Moscow, 71.

Leont'ev, D. A., Shelobanova, E. V. (2001). Professional'noe samoopredelenie kak stroenie obrazov vozmozhnogo budushhego. Voprosy psihologii, 1, 57–66.

Vygotskij, L. S. (1983). Istorija razvitija vysshih psihicheskih funkcij. Vol. 3. Moscow, 369.

Rubinshtejn, S. L. (1999). Osnovy zagal'noi' psyhologii'. Moscow, Sankt-Peterburg: «Piter Kom», 720.

Klimov, E. A. (1996). Psihologija professionala. Moscow; Voronezh, 400.

Zejer, Je. F. (1997). Psyhologija profesij. Jekaterynburg, 224.

Bodrov, V. A. (1991). Psyhologichni problemy profesionalizacii' osobystosti. Psyhologichni doslidzhennja problemy formuvannja osobystosti profesionala. Moscow, 3–26.

Publié-e

2016-05-31

Numéro

Rubrique

Psychological science