комплексний підхід до формування психологічної готовності студентів до професійної діяльності

Auteurs-es

  • Галина Миколаївна Кот Київський національний університет культури і мистецтв вул. Чигоріна, 20, м. Київ, Україна, 01601, Ukraine https://orcid.org/0000-0002-5670-9743

DOI :

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2016.81065

Mots-clés :

психологічна підготовка, формування спеціальних психологічних вмінь, психологічний тренінг, професійна готовність

Résumé

Стаття присвячена програмі психологічної підготовки студентів з метою розробки психолого-педагогічних технологій формування і розвитку загальних і спеціальних психологічних вмінь засобами психологічного тренінгу. Комплексний підхід до формування професійної готовності студентів передбачає необхідність визначення особистісних детермінант, відповідних компонентів та структури особистості, методичних підходів та умов їх професійного зростання

Biographie de l'auteur-e

Галина Миколаївна Кот, Київський національний університет культури і мистецтв вул. Чигоріна, 20, м. Київ, Україна, 01601

Кандидат психологічних наук, доцент

Кафедра культурології

Références

Bondarchuk, O. I. (2014). Psyhologichna pidgotovka kerivnykiv osvitnih organizacij do dijal'nosti v umovah zmin: gumanistychno-cinnisnyj pidhid. Visnyk Chernigivs'kogo nacional'nogo pedagogichnogo universytetu. Serija: Psyhologichni nauky, 121, 38–43.

Bondarchuk, O. I., Karamushka, L. M., Moskal'ova, A. S., Nezhyns'ka, O. O. et. al.; Bondarchuk, O. I. (Ed.) (2014). Psyhologichna pidgotovka kerivnykiv osvitnih organizacij do dijal'nosti v umovah zmin. Kyiv: Un-t menedzhmentu osvity NAPN Ukrai'ny, 244.

Derkach, A. A., Sitnikov, A. P. (1993). Formirovanie i razvitie professional'nogo masterstva rukovodjashhih kadrov: social'no-psihologicheskij trening i prikladnye psihotehnologii. Moscow: Luch, 72.

Karamushka, L. M. (2000). Psyhologija upravlinnja zakladamy seredn'oi' osvity. Kyiv: Nika-Centr, 332.

Karamushka, L. M., Fil', O. A., Levkovec', V. V. et. al. (2008). Tehnologija psyhologichnoi' pidgotovky personalu derzhadministracii' do roboty v komandi. Kyiv: Nauk. svit, 182.

Bagrunov, V. P. (1981). Polovye razlichija v vidovoj i individual'noj izmenchivosti psihiki cheloveka. Leningrad, 20.

Bendas, T. V. (1999). Gendernыe yssledovanyja liderstva. Voprosy psyhologyy, 4, 20–24.

Il'in, E. P. (2003). Differencial'naja psihologija muzhchiny i zhenshhiny. Sankt-Peterburg: Piter, 544.

Abramova, A. I. (1990). Podgotovka menedzherov. Kyiv: UkrNIINTI, 36.

Aktivnye formy obuchenija v povyshenii kvalifikacii rukovoditelej shkol (1999). Kyiv: Ukr. іnst. pіdvishh. kvalіf. kerіvnih kadrіv osvіti, 36.

Bol'shakov, V. Ju. (1996). Psihotrening: sociodinamika, igry, uprazhnenija. Sankt-Peterburg: Socіal'no-psihologicheskij centr, 380.

Publié-e

2016-10-30

Numéro

Rubrique

Psychological science