Дослідження особливостей формування мережі позашкільних навчальних закладів у структурі територіальних освітніх округів

Auteurs-es

  • Iryna Merylova Державний вищий навчальний заклад «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури» вул. Чернишевського, 24-а, м. Дніпро, Україна, 49600, Ukraine https://orcid.org/0000-0001-5375-1359

DOI :

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2017.95628

Mots-clés :

мережа позашкільних закладів освіти, освітній округ, архітектурно-містобудівні принципи

Résumé

У дослідженні розглядаються основні напрями розвитку мережі позашкільних навчальних закладів. Сформовані пропозиції удосконалення мережі позашкільних установ в структурі територіальних освітніх округів. Встановлено, що перспективний розвиток мережі закладів освіти здійснюється на основі груп архітектурно-містобудівних принципів серед яких особливо вагомими для формування мережі закладів позашкільної освіти є доступність, гнучкість, кооперування та блокування територій закладів освіти

Biographie de l'auteur-e

Iryna Merylova, Державний вищий навчальний заклад «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури» вул. Чернишевського, 24-а, м. Дніпро, Україна, 49600

Викладач

Кафедра архітектурного проектування і дизайну 

Références

Pro osvitu: Zakon Ukrainy vid 23 travnia 1991 № 1060–XII zi zminamy (2013). Zakonodavstvo Ukrayiny u sferi osvity ta profesiynoho navchannya. The Verkhovna Rada of Ukraine, The Committee on Science and Education. Kyiv, 4–43.

Pro pozashkil’nu osvitu: Zakon Ukrainy vid 23 chervnia 2000 № 1841–III zi zminamy (2013). Zakonodavstvo Ukrayiny u sferi osvity ta profesiynoho navchannya. The Verkhovna Rada of Ukraine, The Committee on Science and Education. Kyiv, 163–190.

Kovalska, G. L. (2016). Mistobudivni osnovi rozvitku merezhi doshkil'nih ta zagal'noosvitnih navchal'nih zakladiv [Urban planning bases of the development of preschool and general educational establishments network]. KNUBA. Kyiv, 39.

Osadchiy, I. G. (2012). Teoriya i praktika spryamovanogo rozvitku sistemi zagal'noyi seredn'oyi osviti sil's'koyi mistsevosti [Theory and practice of directed development of secondary education in rural areas]. Natsional'na akademiya pedahohichnykh nauk Ukrayiny. Kyiv, 40.

Tishkevich, O. P. (2010). Arhitekturno-planuval'na organizatsiya sil's'kih malokomplektnih shkil [Architectural and planning organization of the ungraded rural schools]. KNUBA. Kyiv, 209.

Kovalska, G. L., Merylova, I. O. (2015). Extracurricular educational establishments formation experience in Ukraine. Bulletin of Prydneprovs’ka State Academy of Civil Engeneering and Architecture, 1 (10), 76–81.

Polozhennya pro osvitnij okrug [The Regulations on educational district] (2010). Kabinet Ministriv Ukrayini, No. 777. Available at: http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/777-2010-%D0%BF

Kovalskiy, L. M., Merylova, I. O. (2015). Merezha zakladiv pozashkil'noyi osviti v strukturi mis'koyi zabudovi (na prikladi m. Dnipropetrovs'ka) [Network of adult education institutions in the structure of urban development]. Dosvid ta perspektivi rozvitku mist Ukrayini. Problemi rekonstruktsiyi v teoriyi ta praktitsi mistobuduvannya. Kyiv: KNUBA, 27, 177.

Merylova, I. A. (2015). Varianty razvitiya seti vneshkol'nogo obrazovaniya v Ukraine na osnove analiza mirovyh kontseptsij [Variants of extracurricular educational network’s development in Ukraine on the base of world concepts’ analysing]. Vestnik Pridneprovskoj gosudarstvennoj akademii stroitel'stva i arhitektury, 2, 52–63.

Kontseptsiya reformuvannya mistsevogo samovryaduvannya ta teritorial'noyi organizatsiyi vladi v Ukrayini [The concept of local government reform and territorial organization in Ukraine] (2014). Kabinet Ministriv Ukrayini, No. 333-r. Available at: http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/333-2014-%D1%80

Publié-e

2017-03-31

Numéro

Rubrique

Architecture