Організаційно-педагогічні умови діяльність керівників вищих навчальних закладів: фінансовий менеджмент

Autor

  • Ліана Олександрівна Золокотська Інститут менеджменту і психології Університету менеджменту освіти НАПН України вул. Артема 52-а, м. Київ, Украина, 03053, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.41159

Słowa kluczowe:

керівники вищих навчальних закладів, фінансовий менеджмент, організаційно-педагогічні умови, ефективність

Abstrakt

У статті досліджено організаційно-педагогічні умови управлінської діяльності керівників ВНЗ на основі ФМ; обґрунтовано актуальність проблеми ефективної реалізації фінансового менеджменту керівниками ВНЗ (необхідність розв’язання суперечностей, наявність соціально-економічних зрушень, а також вимоги теорії і практики управління освітою); досліджено теоретичні та практичні аспекти зазначеної тематики з метою вдосконалення науково-методичних підходів до реалізації фінансового менеджменту керівниками ВНЗ тощо

Biogram autora

Ліана Олександрівна Золокотська, Інститут менеджменту і психології Університету менеджменту освіти НАПН України вул. Артема 52-а, м. Київ, Украина, 03053

Аспірант

Кафедра педагогіки вищої школи та управління навчальними закладами

Bibliografia

Zolokot·s'ka, L. (2015). Upravlns'ka diyal'nist' kerivnykiv vyshchykh navchal'nykh zakladiv: finansovyy menedzhment [Upravlns'ka diyal'nist' kerivnykiv vyshchykh navchal'nykh zakladiv: finansovyy menedzhment]. Vezha-Druk, 152.

Drucker, P. F. (1973). Management: Tasks, Responsibilities, Practices [Management: Tasks, Responsibilities, Practices]. Harper & Row, 715.

Andrushchenko, V. P. (2007). Formuvannya doslidnyts'koyi kul'tury molodykh naukovtsiv: monohrafiya [Formuvannya doslidnyts'koyi kul'tury molodykh naukovtsiv: monohrafiya], Kiev: Ped. Dumka.

Zyazyun, I. A. (2008). Filosofiya pedahohichnoyi diyi [Filosofiya pedahohichnoyi diyi], Cherkasy : ChPU im. B. Khmel'nyts'koho, 461.

Kremen', V. (2003). Osvitnya polityka v konteksti sotsial-demokratychnykh tsinnostey. [Osvitnya polityka v konteksti sotsial-demokratychnykh tsinnostey], 54, 4–5.

Nayn, A. Ya., Klyuev, F. N. (1998). Problemy razvytyya professyonal'noho obrazovanyya: rehyonal'nyy aspect [Problemy razvytyya professyonal'noho obrazovanyya: rehyonal'nыy aspekt]. Yzd-vo chelyabynskoho yn-ta razvytyya professyonal. obrazovanyya, 264.

Slastenin, V. A. (2003). Pedahohika [Pedahohika]. Vydavnychyy tsentr «Akademiya», 576.

Shamova, T. I. (2002). Upravlinnya osvitnimy systemamy [Upravlinnya osvitnimy systemamy. VLADOS, 320.

Higgins, J. M. (1983). Organizational Policy and strategic Management [Organizational Policy and strategic Management]. The Dryden Press, 3.

Rozhnova, T. Ye. (2012). Upravlinnya profesiyno-tekhnichnym navchal'nym zakladom na zasadakh innovatsiynykh tekhnolohiy [Upravlinnya profesiyno-tekhnichnym navchal'nym zakladom na zasadakh innovatsiynykh tekhnolohiy]. Kiev, 285.

##submission.downloads##

Opublikowane

2015-04-24

Numer

Dział

Pedagogy