Визначення коефіцієнта еластичності попиту на послуги приміського пасажирського транспорту

Autor

  • Тетяна Михайлівна Григорова Харківський національний університет міського господарства ім. О.М. Бекетова вул. Революції, 12, м. Харків, Україна, 61002, Ukraine
  • Юрий Александрович Давидич Харківський національний університет міського господарства ім. О.М. Бекетова вул. Революції, 12, м. Харків, Україна, 61005, Ukraine
  • Віктор Костянтинович Доля Харківський національний університет міського господарства ім. О.М. Бекетова вул. Революції, 12, м. Харків, Україна, 61005, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.44337

Słowa kluczowe:

транспортне обслуговування, приміське сполучення, обсяг перевезень, тариф, попит, еластичність

Abstrakt

Досліджено закономірності зміни попиту на послуги приміського пасажирського автомобільного транспорту в залежності від вартості. Наведені результати обробки опитування пасажирів з приводу зміни плати за проїзд на обраному маршруті. Побудовано криву еластичності попиту на користування приміським автобусним транспортом при трудових та культурно-побутових пересуваннях. Визначено рівноважний тариф на послуги приміського автомобільного транспорту

Biogramy autorów

Тетяна Михайлівна Григорова, Харківський національний університет міського господарства ім. О.М. Бекетова вул. Революції, 12, м. Харків, Україна, 61002

Кандидат технічних наук, докторант

Кафедра транспортних систем і логістики

Юрий Александрович Давидич, Харківський національний університет міського господарства ім. О.М. Бекетова вул. Революції, 12, м. Харків, Україна, 61005

Доктор технічних наук, професор

Кафедра транспортних систем і логістики

Віктор Костянтинович Доля, Харківський національний університет міського господарства ім. О.М. Бекетова вул. Революції, 12, м. Харків, Україна, 61005

Доктор технічних наук, професор, завідувач кафедрою

Кафедра транспортних систем і логістики

Bibliografia

Vorobyovа, I. B. (2006). Logisticheskij podhod k organizacii perevozki passazhirov v megapolise. Transport rossijskoj federacii, 7, 38–40.

Dolya, V. K. (2011). Pasazhyrs'ki perevezennya. Kharkiv, Vydavnytstvo "Fort", 504.

Kristopchuk, M. J. (2009). Efektivnіst pasazhirskoi transportnoi Sistemi primіskogo spoluchennya. Kharkiv, 214.

Hickman, M. D. Bernstein, D. H. (1997). Transit Service and Path Choice Models in Stochastic and Time-Dependent Networks. Transportation Science, 31 (2), 129–146. doi: 10.1287/trsc.31.2.129

Schmocker, J. D., Bell, M. G. H., Kurauchi, F. (2008). A quasi-dynamic capacity constrained frequency-based transit assignment model. Transportation Research Part B: Methodological, 42 (10), 925–945. doi: 10.1016/j.trb.2008.02.001

Nuzzolo, A. (2001). Schedule-based path choice models for public transport networks. Proceedings of Advanced Course on Transit Networks, Rome, 15.

Nuzzolo, A., Russo, F., Crisalli, U. (2001). A Doubly Dynamic Schedule-based Assignment Model for Transit Networks. Transportation Science, 35 (3), 268–285. doi: 10.1287/trsc.35.3.268.10149

Tong, C. O., Wong, S. C. (2000). A schedule-based dynamic assignment model for transit networks. Journal of Advanced Transportation, 33, 371–388.

Tormosa, Ju. G. (2001). Cіni ta cіnova polіtika. Kiev: KNEU, 122.

Duginа, S. I. (2005). Marketingova cіnova polіtika. Kiev: KNEU, 393.

Analіz elastichnostі popitu і propozicії na produkcіju ta poslugi pіdpriєmstva. Available at: http://readbookz.com/book/147/4147.html

EconomicPortal.ru. Available at: http://www.economicportal.ru/ponyatiya-all/rynochnoe-ravnovesie.html

Finansovyj portal MINFIN. Available at: http://index.minfin.com.ua/index/wage

##submission.downloads##

Opublikowane

2015-06-21

Numer

Dział

Technical Sciences