Роль професійної самооцінки майбутнього вчителя в структурі професійної діяльності

Autor

  • Василий Иванович Ковальчук Інститут післядипломної педагогічної освіти Київський університет імені Бориса Грінченка пр-т. П. Тичини, 17, каб. 110, Київ, Україна, 02152, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.47229

Słowa kluczowe:

самоорганізація, самооцінка, майбутній учитель, педагогічна майстерність, оцінка уроку, аналіз уроку.

Abstrakt

У статті проаналізовано підходи до вивчення поняття самооцінки, на основі аналізу літературних джерел розкрито сутність поняття «професійна самооцінка», її роль у структурі професійної діяльності вчителя. Увага акцентується на проблематиці формування професійної самооцінки майбутнього вчителя в умовах професійної підготовки. наведено приклад схему самооцінки уроку для молодих учителів.

Biogram autora

Василий Иванович Ковальчук, Інститут післядипломної педагогічної освіти Київський університет імені Бориса Грінченка пр-т. П. Тичини, 17, каб. 110, Київ, Україна, 02152

доктор педагогічних наук, доцент

Bibliografia

(2015). Zakon Ukrai'ny «Pro zagal'nu serednju osvity». – Аvailable at: http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/651-14

Barskaja, N. A. (2002). Pedagogicheskie uslovija formirovanija samoocenki menedzhera v turistskom vuze. Moscow, 20.

Belanova, Je. I. (2005). Razvitie professional'noj samoocenki pedagogov v uslovijah nepreryvnogo professional'nogo obrazovanija. Chelovek i obrazovanie. – Аvailable at: http://obrazovanie21.narod.ru/Files/2005_3_p52-53.pdf

Brel', P. Ju. (2002). Pedagogicheskie uslovija stanovlenija professional'noj samoocenki kursantov v vuze MVD. Irkutsk, 20.

Murashko, N. (2007). Vchytel': Samoocinjuvannja. Kyiv : Shk. svit, 128.

Kashhenko, O. V. (2007). Profesijna samoocinka osobystosti: ogljad stanu problemy v suchasnyh doslidzhennjah. Cerija: Sociologija, Psyhologija, Pedagogika : Visnyk KNU im. T. Shevchenka, 27–28, 111–114.

Kozievskaja, O. V. (1998). Professional'naja samoocenka v razvitii motivacii dostizhenija gosudarstvennyh sluzhashhih. Moscow, 21.

Zjazjun, I. A., Kramushhenko, L. V., Kryvonos, I. F. et. al (1997). Pedagogichna majsternist'. Za red. I. A. Zjazjuna. Kyiv : Vyshha shk., 349.

Reana, A. A. (2003). Psihologija cheloveka ot rozhdenija do smerti: psihologicheskaja jenciklopedija. 2-e izd. SPb.: EVROZNAK., M.: OLMA-PRESS, 411.

Koval'chuk, V. I., Sergejeva, L. M. et. al (2007). Jak staty majsternym pedagogom. Za zag. red. L.I. Danylenko. Kyiv : Etis pljus, 184.

Movchan, P. M., Nіmchuk, V. V., Klіchak, V. J. (2005). Velikij tlumachnij slovnik ukraїns'koї movi. Kyiv : Vid. centr «Prosvіta», 1332.

Goncharenko, S. U. (2011). Ukrai'ns'kyj pedagogichnyj encyklopedychnyj slovnyk. Vydannja druge, dopovnene j vypravlene. Rivne : Volyns'ki oberegy, 552.

Stolin, V. V. (1983). Samosoznanie lichnosti. Moscow : Izd-vo MGU, 288.

Bragina, T. V., Sameshhenko, E. G. (1987). Samovospitanie – put' formirovanija pedagogicheskogo masterstva. Metodicheskie rekomendacii dlja prepodavatelej i studentov po osnovam pedagogicheskogo masterstva k prakticheskim zanjatijam na 1 kurse, Poltava, 29.

##submission.downloads##

Opublikowane

2015-07-27

Numer

Dział

Pedagogy