Використання музичного програмного забезпечення в професійній діяльності вчителя музичного мистецтва
DOI:
https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.52003Słowa kluczowe:
інформаційно-комунікаційні технології, музичне програмне забезпечення, аудіоредактор, віртуальна студія, автоаранжувальник, нотний редакторAbstrakt
У статті розглянуто можливості використання інформаційно-комунікаційних технологій в професійній діяльності вчителя музичного мистецтва. Визначено шляхи практичного застосування музичного програмного забезпечення, зокрема аудіоредакторів, віртуальних студій, програм для автоматичного аранжування музики та нотних редакторів. Досліджено особливості сучасних програмних продуктів, які можуть ефективно використовуватися у професійній діяльності вчителя музичного мистецтва
Bibliografia
Natsionalna stratehiia rozvytku osvity v Ukraini na 2012–2021 roky (2011). Dyrektor shkoly, litseiu, himnazii, 6, 25–35.
Zavhorodnii, P. O. (2012). Priorytetni napriamy formuvannia kompetentnosti maibutnoho vchytelia muzyky zasobamy muzychno-kompiuternykh tekhnolohii. Pedahohichni nauky: teoriia, istoriia, innovatsiini tekhnolohii, 7 (25), 233–239.
Bykov, V. Iu., Lapinskyi, V. V., Pylypchuk, A. Yu., Shyshkina, M. P.; Bykov, V. Iu. (Ed.) (2010) Zasoby informatsiino-komunikatsiinykh tekhnolohii yedynoho informatsiinoho prostoru systemy osvity Ukrainy. Kyiv: Pedahohichna dumka, 160.
Morze, N. V. (2006). Osnovy informatsiino-komunikatsiinykh tekhnolohii. Kyiv: Vydavnycha hrupa BHV, 352.
Zhaldak, M. I. (2011). Systema pidhotovky vchytelia do vykorystannia informatsiino-komunikatsiinykh tekhnolohii v navchalnomu protsesi. Informatyka ta informatsiini tekhnolohii v navchalnomu zakladi, 4-5, 76–82.
Zuiev, S. P. (2013). Muzychni kompiuterni tekhnolohii: navchalnyi posibnyk. Sumy: Mriia, 170.
Lutsenko, V. V. (2003). Aranzhuvannia na kompiuteri – yak zasib rozvytku tvorchoi aktyvnosti maibutnoho vchytelia muzyky. Visnyk Zhytomyrskoho derzhavnoho pedahohichnoho universytetutu imeni Ivana Franka, 13, 76–78.
Fysher, Dzh. (2005). Sozdanye y obrabotka zvuka v Sound Forge. Moscow: Press, 136.
Stepanenko, O. S. (2010). Adobe Audition 3.0. Sozdanye fonohramm y obrabotka zvuka. Moscow: DYALEKTYKA, 414.
Jaworski, N., Thibeault, M. (2011). Technology for Teaching: Audacity. Free and open-source software. Music Educators Journal, 98 (2), 39–40.
Petelyn, R. Yu. (2014). Steinberg Cubase. Sozdanye muzыky na kompiutere. SPb.: BKhV-Peterburh, 768.
Petelyn, R. Yu. (2010). Steinberg Cubase 5. Zapys y redaktyrovanye muziky. SPb.: BKhV-Peterburh, 896.
Bondarenko, A. I. (2006). Notni redaktory Finale ta Sibelius. Dosvid porivniannia. Mystetstvoznavchi zapysky. Kyiv: Millenium, 66–74.
##submission.downloads##
Opublikowane
Numer
Dział
Licencja
Copyright (c) 2015 Богдан Євгенович Матвійчук
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0 Międzynarodowe.
Our journal abides by the Creative Commons CC BY copyright rights and permissions for open access journals.
Authors, who are published in this journal, agree to the following conditions:
1. The authors reserve the right to authorship of the work and pass the first publication right of this work to the journal under the terms of a Creative Commons CC BY, which allows others to freely distribute the published research with the obligatory reference to the authors of the original work and the first publication of the work in this journal.
2. The authors have the right to conclude separate supplement agreements that relate to non-exclusive work distribution in the form in which it has been published by the journal (for example, to upload the work to the online storage of the journal or publish it as part of a monograph), provided that the reference to the first publication of the work in this journal is included.