Використання музичного програмного забезпечення в професійній діяльності вчителя музичного мистецтва

Autor

  • Богдан Євгенович Матвійчук Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка вул. Остроградського 2, м. Полтава, Україна, 36000, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.52003

Słowa kluczowe:

інформаційно-комунікаційні технології, музичне програмне забезпечення, аудіоредактор, віртуальна студія, автоаранжувальник, нотний редактор

Abstrakt

У статті розглянуто можливості використання інформаційно-комунікаційних технологій в професійній діяльності вчителя музичного мистецтва. Визначено шляхи практичного застосування музичного програмного забезпечення, зокрема аудіоредакторів, віртуальних студій, програм для автоматичного аранжування музики та нотних редакторів. Досліджено особливості сучасних програмних продуктів, які можуть ефективно використовуватися у професійній діяльності вчителя музичного мистецтва

Biogram autora

Богдан Євгенович Матвійчук, Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка вул. Остроградського 2, м. Полтава, Україна, 36000

Асистент

Кафедра музики

Bibliografia

Natsionalna stratehiia rozvytku osvity v Ukraini na 2012–2021 roky (2011). Dyrektor shkoly, litseiu, himnazii, 6, 25–35.

Zavhorodnii, P. O. (2012). Priorytetni napriamy formuvannia kompetentnosti maibutnoho vchytelia muzyky zasobamy muzychno-kompiuternykh tekhnolohii. Pedahohichni nauky: teoriia, istoriia, innovatsiini tekhnolohii, 7 (25), 233–239.

Bykov, V. Iu., Lapinskyi, V. V., Pylypchuk, A. Yu., Shyshkina, M. P.; Bykov, V. Iu. (Ed.) (2010) Zasoby informatsiino-komunikatsiinykh tekhnolohii yedynoho informatsiinoho prostoru systemy osvity Ukrainy. Kyiv: Pedahohichna dumka, 160.

Morze, N. V. (2006). Osnovy informatsiino-komunikatsiinykh tekhnolohii. Kyiv: Vydavnycha hrupa BHV, 352.

Zhaldak, M. I. (2011). Systema pidhotovky vchytelia do vykorystannia informatsiino-komunikatsiinykh tekhnolohii v navchalnomu protsesi. Informatyka ta informatsiini tekhnolohii v navchalnomu zakladi, 4-5, 76–82.

Zuiev, S. P. (2013). Muzychni kompiuterni tekhnolohii: navchalnyi posibnyk. Sumy: Mriia, 170.

Lutsenko, V. V. (2003). Aranzhuvannia na kompiuteri – yak zasib rozvytku tvorchoi aktyvnosti maibutnoho vchytelia muzyky. Visnyk Zhytomyrskoho derzhavnoho pedahohichnoho universytetutu imeni Ivana Franka, 13, 76–78.

Fysher, Dzh. (2005). Sozdanye y obrabotka zvuka v Sound Forge. Moscow: Press, 136.

Stepanenko, O. S. (2010). Adobe Audition 3.0. Sozdanye fonohramm y obrabotka zvuka. Moscow: DYALEKTYKA, 414.

Jaworski, N., Thibeault, M. (2011). Technology for Teaching: Audacity. Free and open-source software. Music Educators Journal, 98 (2), 39–40.

Petelyn, R. Yu. (2014). Steinberg Cubase. Sozdanye muzыky na kompiutere. SPb.: BKhV-Peterburh, 768.

Petelyn, R. Yu. (2010). Steinberg Cubase 5. Zapys y redaktyrovanye muziky. SPb.: BKhV-Peterburh, 896.

Bondarenko, A. I. (2006). Notni redaktory Finale ta Sibelius. Dosvid porivniannia. Mystetstvoznavchi zapysky. Kyiv: Millenium, 66–74.

##submission.downloads##

Opublikowane

2015-10-29

Numer

Dział

Pedagogical Education