Підвищення ефективності навчальних WEB-додатків за рахунок кешування

Авторы

  • Viktor Molchanov Харьковский национальный экономический университет имени Семена Кузнеца пр. Науки, 9-а, г. Харьков, Украина, 61166, Ukraine https://orcid.org/0000-0002-8003-2402

DOI:

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2018.127118

Ключевые слова:

навчання на робочому місці, WEB-додатки, кеш ресурсів, API, сховище, дані, розподілені додатки

Аннотация

У статті розглянуті питання організації обчислень на клієнтської частини навчальних WEB-додатків. Обґрунтовано зв'язок між ефективністю і автономністю WEB-додатків, призначених для навчання. Визначено особливості таких додатків і можливості щодо підвищення їх ефективності. Розглянуто вплив кешування. Сформульовано проблема, яка полягає в підвищенні ступеня автономності таких додатків. Пропонується вирішення проблеми з використанням нових API HTML5. Обрані технології і розглянуті їх особливості

Биография автора

Viktor Molchanov, Харьковский национальный экономический университет имени Семена Кузнеца пр. Науки, 9-а, г. Харьков, Украина, 61166

Кандидат технических наук, доцент

Кафедра компьютерных систем и технологий

Библиографические ссылки

Klarin, M. V. (1997). Innovatsii v obuchenii. Metafory i modeli. Moscow: Nauka, 223.

Berezovskyi, V. S., Stetsenko, I. V., Zavadskyi, I. O. (2013). Stvorennia elektronnykh navchalnykh resursiv ta onlainove navchannia. Kyiv: Vydavnycha hrupa BHV, 176.

Pushkar, O., Lepeyko, T. (2006). Design of interactive visual tools in the computer multimedia education program (by the example of management disciplines). Yeditepe university. 4tn International Symposium of Interactive Media Design, 30, 117–125.

Bulanova, T. V., Starodubtsev, V. A., Shamina, O. B. (2012). Pedagogicheskiy dizayn informatsionnoy uchebnoy sredy. Problemy informatiki, 5, 208–212.

Nazarova, O. L. (2003). Novye informatsionnye tekhnologii v upravlenii kachestvom obrazovatel'nogo protsessa v kolledzhe. Informatika i obrazovanie, 11, 79–84.

Kurdytskaia, O. S. (2007). Otsenka effektivnosti obucheniya v vysokotekhnologichnykh informatsionnykh kompanіyakh. Teoriia i praktyka suchasnoi ekonomiky. Cherkasy: ChDTU, 298–300.

Abramov, O. M. (2012). Pro stanovlennia, rozvytok ta vzaiemozviazok standartiv ta spetsyfikatsii elektronnoho navchannia (e-learning). Visnyk Kharkivskoi derzhavnoi akademii kultury, 37, 284–293.

Gritsenko, V. I., Kudryavtseva, S. P., Kolos, V. V., Verenich, E. V. (2004). Distantsionnoe obuchenie: teoriya i praktika. Kyiv: Naukova dumka, 375.

Kuklev, V. A. (2009). Elektronnoe obuchenie s pomoshh'yu mobil'nykh ustroystv v lyuboe vremya i v lyubom meste. Ulyanovsk: UlGTU, 356.

Molchanov, V. (2016). Analiz realizatsii novykh WEB-standartov v massovom programmnom obespechenii [Analysis of the implementation of new WEB-standards in mass software]. Systemy obrobky informatsiyi, 4 (141), 226–228.

Опубликован

2018-03-27

Выпуск

Раздел

Технические науки