Удосконалення технології формування поїздів на станціях залізничних вузлів

Авторы

  • Юлія Віталіївна Рибалка Украинская государственная академия железнодорожного транспорта пл. Фейербаха, д. 7, Харьков, 61050, Ukraine https://orcid.org/0000-0003-2759-2336
  • Григорій Михайлович Сіконенко Українська державна академія залізничного транспорту пл. Фейєрбаха, буд. 7, Харків, 61050, Ukraine https://orcid.org/0000-0001-5019-8623

DOI:

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2014.29269

Ключевые слова:

станція, вузол, локомотив, вагон, планування, накопичення, формування, транспорт, залізниця, нерівномірність

Аннотация

Для удосконалення оперативного планування розвезення місцевого вантажу між станціями залізничного вузла в умовах раціонального використання транспортних засобів запропоновано застосовувати гнучкі підходи до формування передаточних поїздів на станціях залізничних вузлів з урахуванням добової нерівномірності. Зменшити простої составів у парках відправлення можливо за рахунок багатопрофільного використання поїзних локомотивів та раціоналізації маневрової роботи.

Биографии авторов

Юлія Віталіївна Рибалка, Украинская государственная академия железнодорожного транспорта пл. Фейербаха, д. 7, Харьков, 61050

Кафедра управления экплуатационной работой

Григорій Михайлович Сіконенко, Українська державна академія залізничного транспорту пл. Фейєрбаха, буд. 7, Харків, 61050

Кандидат технічних наук, доцент

Кафедра управління експлуатаційною роботою

Библиографические ссылки

Xie, J. B., Gao, L., Zhang, J. (2011). Wagon Hours Saved by Transferring Wagons without Sorting Operations at Technical Station. Applied Mechanics and Materials, 97-98, 498–502. doi: 10.4028/www.scientific.net/amm.97-98.498

Liu, R., Whiteing, A., Koh, A. (2013). Challenging established rules for train control through a fault tolerance approach: applications at a classic railway junction. Proceedings of the Institution of Mechanical Engineers, Part F, 227 (6), 685–692. doi: 10.1177/0954409713496988

Eaton, J., Yang, Sh. (2014). Dynamic railway junction rescheduling using population based ant colony optimization. 14th UK Workshop on Computational Intelligence (UKCI). doi: 10.1109/ukci.2014.6930174

Hammadi, S., Ksouri, M. (2013). Optimization of Traffic at a Railway Junction: Scheduling Approaches Based on Timed Petri Nets. Multimodal Transport Systems, 199–251. doi: 10.1002/9781118577202.ch5

Ho, T. K., Yeung, T. H. (2010). Railway junction conflict resolution by genetic algorithm. Electronics Letters, 36 (8), 771–772. . doi: 10.1049/el:20000570

Bernhard, K. A. (1953). Normyrovanyya razmerov dvyzhenyya peredatochnykh poezdov v zheleznodorozhnykh uzlakh. Tekhnyka zheleznykh doroh, 4, 21–25.

Pervozvanskyy, A. A. (1973). Matematycheskye modely v upravlenyy proyzvodstvom. Nauka, 615.

Habasov, R. F., Kyryllova, F. M. (1981). Metody optymyzatsyy. BHU, 350.

Balaka, Ye. I., Zorina, O. I., Kolesnykova, N. M., Pysarevs'kyy, I. M. (2005). Otsinka ekonomichnoyi dotsil'nosti investytsiy v innovatsiyni proekty na transporti. UkrDAZ, 210.

Syhorskyy, V. (1975). Matematycheskyy apparat inzhenera. Transport, 768.

Опубликован

2014-11-24

Выпуск

Раздел

Технические науки