Обгрунтування вибору виду транспортних перевезень вантажів

Авторы

  • Анатолій Миколайович Котенко Украинская государственная академия железнодорожного транспорта, Ukraine https://orcid.org/0000-0002-5219-5239
  • Олександр Семенович Крашенінін Українська державна академія залізничного транспорту площа Фейєрбаха 7, м. Харків, Україна, 61050, Ukraine
  • Ольга Олександрівна Шапатіна Українська державна академія залізничного транспорту площа Фейєрбаха 7, м. Харків, Україна, 61050, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.35904

Ключевые слова:

вид транспорту, комбіновані перевезення, транспортні коридори, теорія ігор, мінімаксний критерій

Аннотация

У статті на основі положень теорії ігор обґрунтовується застосування комбінованих перевезень у міжнародних транспортних коридорах, що проходять територією України.

Основним показником при виборі виду транспорту є експлуатаційні витрати на перевезення. При цьому визначення ризиків, що виникають при обранні видів транспорту перевіряються за допомогою мінімаксних критеріїв Байєса – Лапласа, Севіджа та Гурвіца

Биографии авторов

Анатолій Миколайович Котенко, Украинская государственная академия железнодорожного транспорта

Доктор технических наук, профессор

Кафедра «Управление грузовой и коммерческой работой»

Олександр Семенович Крашенінін, Українська державна академія залізничного транспорту площа Фейєрбаха 7, м. Харків, Україна, 61050

Доктор технічних наук, доцент

Кафедра «Експлуатація та ремонт рухомого складу»

Ольга Олександрівна Шапатіна, Українська державна академія залізничного транспорту площа Фейєрбаха 7, м. Харків, Україна, 61050

Аспірант, асистент

Кафедра «Управління вантажною і комерційною роботою»

Библиографические ссылки

Demin, J., Kirpa, G., Pshinko, A., Savchuk, O., Stepanov, V. (1998). Problems besperegruzochnyh and combined transport. Zalіznichny transport of Ukraine, 1 (4-5), 37–42.

Chernetska, N., Kolodyazhni, L., Shindaretska, V. (2010). Ratsіonalnі Roads Ahead rozvitku zalіznichnih transported mіzhnarodnimi transport corridors (looking around). Collection Naukova Pratzen DonІZT, 21, 22–35.

Franchishek, N. (2007). Methods of resuscitation combined transport. Carrier UA, 1, 2, 16–17.

Pshinko, A., Myamlin, S., Korobyova, R., Kozachenko, D., Foskett, C. (2009). Bimodal transportation technology - the key to new segments of the transport market. Railway Transport of Ukraine, 5, 20–22.

Diomin, J. (2008). Techniczne problemy przewozów kolejowych Wschód – Zachód. Przegląd Komunikacyjny, 6, 3–7.

Wald, A. (1950). Statistical Decision Functions.New York. J. Wiley & So., 179.

Demin, J. (2001). Railway Transport International Transport Systems (freight transport). Unicon-Press, 342.

Savage, L. (1951). The Theory of Statistical Decision. Journal American Statistic Association 46, 310.

Hurwicz, L. (1951). Optimality Criteria for Decision Making under Ignorance. Cowles Commission Discussion Paper, Statistic, 370.

Kruszewski, A. (1977). Game Theory.VishchaSchool, 216.

Makarenko, M., Chorny, V., Merkulov, A. (2009). Collection tariffs for railway transportation withinUkraineand related services: official publication of UZ, under the direction V. Chorny, 198.

Gunsel. Available at: http://gunsel.ua/.- dividers.

Опубликован

2015-01-25

Выпуск

Раздел

Технические науки