Дидактичні засади формування інтелектуальних якостей молодших школярів

Авторы

  • Інна Анатоліївна Романова Харьковский национальный педагогический университет имени Г.С.Сковороды пер. Фанинский, 3, г. Харьков, Украина, 61166, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.39152

Ключевые слова:

молодший школяр, культура інтелектуальна діяльність, організація навчання, диференціація, інтегровані уроки

Аннотация

У роботі проаналізовано загальні тенденції в організації навчального процесу в початковій школі в традиційній системі навчання та в інноваційних авторських програмах, що безпосередньо впливають на формування інтелектуальних якостей молодших школярів. Визначено продуктивні напрями організації навчальної та позаурочної діяльності, які доцільно використовувати в процесі формування культури інтелектуальної діяльності учнів початкової школи

Биография автора

Інна Анатоліївна Романова, Харьковский национальный педагогический университет имени Г.С.Сковороды пер. Фанинский, 3, г. Харьков, Украина, 61166

Кандидат педагогических наук, доцент

Кафедра социальной педагогики

Библиографические ссылки

Davydov, V. V. (1996). Teorija razvivajushhego obuchenija [The theory of developmental education]. Moscow: Intor, 544.

Repkin, V. V., Repkina, N. V. (1997). Razvivajushhee obuchenie: teorija i praktika [Developing education: theory and practice]. Tomsk: Peleng, 288.

Jel'konin, D. B. (1989). Izbrannye psihologicheskie trudy [Selected psychological works]. Moscow: Pedagogy, 560.

Gal'perin, P. Ja. (1985). Metody obuchenija i umstvennoe razvitie rebjonka [Methods of training and mental development of the child]. Moscow, 45.

Amonashvili, Sh. A. (1995). Razmyshlenija o gumannoj pedagogike [Reflections on humane pedagogy]. Moscow: Publishing Home of Shalva Amonashvyly, 496.

Gel'fman, Je. G., Holodnaja, M. A. (2006). Psihodidaktika shkol'nogo uchebnika. Intellektual'noe vospitanie uchashhihsja [Psihodidaktika of school textbook. Intellectual education of students]. St. Petersburg: Peter, 384.

Savchenko, O. Ia. (2011). Rozvytok zmistu pochatkovoi osvity v umovakh Derzhavnoho suverenitetu Ukrainy: metodolohichnyi, zakonodavchyi, dydaktychnyi aspekty [The development of elementary education content in terms of State Sovereignty of Ukraine: methodological, legislative, didactic aspects]. Elementary School, 8, 25–29.

Komar, O. A. (2010). Interaktyvna tekhnolohiia v pidhotovtsi maibutnikh uchyteliv pochatkovoi shkoly: teoriia i praktyka [Interactive technology in training of primary school teachers: Theory and Practice]. Uman: Yellow, 326.

Pometun, O. I. (2002). Interaktyvni tekhnolohii navchannia: teoriia, praktyka, dosvid [Interactive learning technologies: theory, practice and experience]. Kyiv: A.P.N., 136.

Pometun, O., Pyrozhenko, L. (2003). Suchasnyi urok. Interaktyvni tekhnolohii navchannia [The modern lesson. Interactive learning technologies]. Kyiv: A.S.K., 192.

Ushinskij, K. D. (1968). Izbrannye pedagogicheskie proizvedenija [Selected pedagogical works]. Moscow: Education, 557.

Sukhomlynskyi, V. O. (1976). Problemy vykhovannia vsebichno rozvynenoi osobystosti [Problems of education fully developed personality]. Kyiv: Soviet school, 1st ed, 53–206.

Masol, L. M. (2006). Zahalna mystetska osvita: teoriia i praktyka [General art education: Theory and Practice]. Kyiv: Ray, 432.

Shatalov, V. F. (1990). Tochka opory. Organizacionnye osnovy jeksperimental'nyh issledovanij [Fulcrum. Organizational basis of experimental studies]. Moscow: University, 224.

Lysenkova, S. N. (1988). Metodom operezhajushhego obuchenija [The method of advancing education]. Moscow: Education, 192.

Jerdniev, P. M., Jerdniev, B. P. (1986). Ukrupnenie didakticheskih edinic [Integration of didactic units]. Moscow: Prosveschenie, 254.

Chupakhina, S. (2007). Pidhotovka pedahoha do otsiniuvannia navchalnykh dosiahnen suchasnykh pershoklasnykiv [Preparing teachers to the evaluation of educational achievements of modern first graders]. Scientific Bulletin of Chernivtsi University: Pedagogy and Psychology. Chernivtsi: Ruta, 330, 185-190.

Sidorchuk, T. A. (2001). TRIZ – pedagogicheskaja sistema tret'ego tysjacheletija [TRIZ - pedagogical system of the third millennium]. Education Without Borders, 1, 81–83.

Dusavickij, A. K. (2002). Razvivajushhee obrazovanie: teorija i praktika [Developmental Education: Theory and Practice]. Kharkov: KhSU, 116.

Novikov, A. M. (2005). Metodologija uchebnoj dejatel'nosti [Methodology of training activities]. Moscow: Egves, 176.

Опубликован

2015-03-22

Выпуск

Раздел

Педагогические науки