Визначення коефіцієнта еластичності попиту на послуги приміського пасажирського транспорту

Авторы

  • Тетяна Михайлівна Григорова Харьковский национальный университет городского хозяйства им. А.Н. Бекетова ул. Революции, 12, г. Харьков, Украина, 61002, Ukraine
  • Юрий Александрович Давидич Харьковский национальный университет городского хозяйства им. А.Н. Бекетова ул. Революции, 12, г. Харьков, Украина, 61002, Ukraine
  • Віктор Костянтинович Доля Харьковский национальный университет городского хозяйства им. А.Н. Бекетова ул. Революции, 12, г. Харьков, Украина, 61002, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.44337

Ключевые слова:

транспортне обслуговування, приміське сполучення, обсяг перевезень, тариф, попит, еластичність

Аннотация

Досліджено закономірності зміни попиту на послуги приміського пасажирського автомобільного транспорту в залежності від вартості. Наведені результати обробки опитування пасажирів з приводу зміни плати за проїзд на обраному маршруті. Побудовано криву еластичності попиту на користування приміським автобусним транспортом при трудових та культурно-побутових пересуваннях. Визначено рівноважний тариф на послуги приміського автомобільного транспорту

Биографии авторов

Тетяна Михайлівна Григорова, Харьковский национальный университет городского хозяйства им. А.Н. Бекетова ул. Революции, 12, г. Харьков, Украина, 61002

Кандидат технических наук, докторант

Кафедра транспортных систем и логистики

Юрий Александрович Давидич, Харьковский национальный университет городского хозяйства им. А.Н. Бекетова ул. Революции, 12, г. Харьков, Украина, 61002

Доктор технических наук, профессор

Кафедра транспортных систем и логистики

Віктор Костянтинович Доля, Харьковский национальный университет городского хозяйства им. А.Н. Бекетова ул. Революции, 12, г. Харьков, Украина, 61002

Доктор технических наук, професор, заведующий кафедрой

Кафедра транспортных систем и логистики

Библиографические ссылки

Vorobyovа, I. B. (2006). Logisticheskij podhod k organizacii perevozki passazhirov v megapolise. Transport rossijskoj federacii, 7, 38–40.

Dolya, V. K. (2011). Pasazhyrs'ki perevezennya. Kharkiv, Vydavnytstvo "Fort", 504.

Kristopchuk, M. J. (2009). Efektivnіst pasazhirskoi transportnoi Sistemi primіskogo spoluchennya. Kharkiv, 214.

Hickman, M. D. Bernstein, D. H. (1997). Transit Service and Path Choice Models in Stochastic and Time-Dependent Networks. Transportation Science, 31 (2), 129–146. doi: 10.1287/trsc.31.2.129

Schmocker, J. D., Bell, M. G. H., Kurauchi, F. (2008). A quasi-dynamic capacity constrained frequency-based transit assignment model. Transportation Research Part B: Methodological, 42 (10), 925–945. doi: 10.1016/j.trb.2008.02.001

Nuzzolo, A. (2001). Schedule-based path choice models for public transport networks. Proceedings of Advanced Course on Transit Networks, Rome, 15.

Nuzzolo, A., Russo, F., Crisalli, U. (2001). A Doubly Dynamic Schedule-based Assignment Model for Transit Networks. Transportation Science, 35 (3), 268–285. doi: 10.1287/trsc.35.3.268.10149

Tong, C. O., Wong, S. C. (2000). A schedule-based dynamic assignment model for transit networks. Journal of Advanced Transportation, 33, 371–388.

Tormosa, Ju. G. (2001). Cіni ta cіnova polіtika. Kiev: KNEU, 122.

Duginа, S. I. (2005). Marketingova cіnova polіtika. Kiev: KNEU, 393.

Analіz elastichnostі popitu і propozicії na produkcіju ta poslugi pіdpriєmstva. Available at: http://readbookz.com/book/147/4147.html

EconomicPortal.ru. Available at: http://www.economicportal.ru/ponyatiya-all/rynochnoe-ravnovesie.html

Finansovyj portal MINFIN. Available at: http://index.minfin.com.ua/index/wage

Опубликован

2015-06-21

Выпуск

Раздел

Технические науки