Холістична науково-мистецька парадигма освіти у суспільстві знань

Авторы

  • Олена Миколаївна Отич ДВНЗ «Университет менеджмента образования» НАПН Украины ул. Артема, 52-а, г. Киев, Украина, 04053, Ukraine https://orcid.org/0000-0003-2686-2832

DOI:

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.50638

Ключевые слова:

суспільство знань, людиноцентризм, холізм, наука, мистецтво, холістична науково-мистецька парадигма освіти

Аннотация

Людиноцентричні виміри освіти суспільства знань вимагають нової – холістичної освітньої парадигми, яка стає джерелом концептуальних ідей щодо забезпечення цілісного впливу освіти на інтелектуальну та емоційно-почуттєву сфери особистості з метою забезпечення її гармонійного загального і професійного розвитку, формування в неї цілісної картини світу, що складається з наукової та художньої картин світу, кожна з яких є самоцінною і рівноправною

Биография автора

Олена Миколаївна Отич, ДВНЗ «Университет менеджмента образования» НАПН Украины ул. Артема, 52-а, г. Киев, Украина, 04053

Доктор педагогических наук, профессор

Научно-исследовательский институт

Библиографические ссылки

Vsemirnaja deklaracija o vysshem obrazovanii dlja HHІ veka: podhody i prakticheskie mery. Obrazovanie dlja raboty i dlja zhizni. Available at: http:www.sde.ru/r_stud/teacher_site/nikolskii/pdf/5.pdf

Zagorujko, Ju. (2005). Pid znakom Lissabons'koi' strategii'. Dzerkalo tyzhnja, 37 (565), 6.

Kremen', V. G. (2005). Osvita i nauka v Ukrai'ni – innovacijni aspekty. Strategija. Realizacija. Rezul'taty. Kyiv: Gramota, 448.

Zgurovs'kyj, M. (2005). Shljah do informacijnogo suspil'stva – vid Zhenevy do Tunisu. Dzerkalo tyzhnja, 34 (562), 4–7.

Zgurovs'kyj, M. (2005). Shljah do informacijnogo suspil'stva – vid Zhenevy do Tunisu. Dzerkalo tyzhnja, 34 (562), 9.

Zjazjun, I. A., Sagach, G. M. (1997). Krasa pedagogichnoi' dii'. Kyiv: Ukrai'ns'ko-fins'kyj instytut menedzhmentu i biznesu, 302, 24.

Zjazjun, I. (2004). Ljuds'ki jakosti je osnovopolozhnymy. Profesijno-tehnichna osvita, 1, 16.

Ivanov, V. P. (1997). Chelovecheskajadejatel'nost', poznanie, iskusstvo. Kyiv: Nauk. dumka, 202.

Nikolai', G. Ju. (2007). Muzychno-pedagogichna osvita v Pol'shhi: istorija ta suchasnist'. Sum. DPU im. A. S. Makarenka. Sumy, 396.

Shevnjuk, O. (2006). Mystec'ki dyscypliny v reformacijnyh procesah jevrointegracii'. Imidzh suchasnogo pedagoga, 5-6 (64-65), 17–19.

Leshhenko, M. P. (1995). Zarubizhni tehnologii' pidgotovky uchyteliv do estetychnogo vyhovannja. Kyiv, 174, 3–4.

LEA. Available at: http//portal.unesco.org./culture/en/ev.php.URL_ID=29168&URL_DO=DO_TOPIC&URL_SECTION=201.html

Nikolai', G. Ju. (2008). Rozvytok muzychno-pedagogichnoi' osvity v Pol'shhi (HH stolittja). Kyiv: IPOOD APN Ukrai'ny, 48, 2–3.

Zjazjun, I. A. (1996). Gumanistychna paradygma v osviti. Vyshha osvita v Ukrai'ni: realii', tendencii', perspektyvy rozvytku. Kyiv, 9.

Опубликован

2015-09-29

Выпуск

Раздел

Педагогические науки