Авторська спроможність у творчо-виконавській підготовці майбутнього вчителя музичного мистецтва

Авторы

  • Тетяна Борисівна Стратан-Артишкова Кировоградский государственный педагогический университет имени Владимира Винниченка ул. Шевченко, 1, г. Кировоград, Украина, 25006, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.51935

Ключевые слова:

творчо-виконавська підготовка, духовний розвиток, композиторсько-виконавська діяльність, авторська спроможність

Аннотация

Досліджено теоретичні, методологічні і методичні засади творчо-виконавської підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва в системі вищої педагогічної освіти. Сформульовано визначення поняття «авторська спроможність» майбутнього вчителя музичного мистецтва. Обґрунтовано значення творчо-виконавської підготовки майбутніх фахівців, cхарактеризовано методичну систему вдосконалення творчо-виконавської підготовки, що ґрунтується на впровадженні інноваційної технології композиторсько-виконавської діяльності й спрямовується на формування авторської спроможності майбутнього фахівця

Биография автора

Тетяна Борисівна Стратан-Артишкова, Кировоградский государственный педагогический университет имени Владимира Винниченка ул. Шевченко, 1, г. Кировоград, Украина, 25006

Доктор педагогических наук, доцент

Кафедра музыкально-теоретических и инструментальных дисциплин

Библиографические ссылки

Gorbenko, O. B. (2012). Music and performing training future teachers of music: Teach. method. Guidances. Kirovograd, 84.

Yeremenko, O. V. (2009). Masters of music: theory and methodology. Kyiv: NEA Dragomanov, 434.

Zavalko, K. V. (2013). Educational Innovation in theory and practice of music education. Cherkasy: Cherkasy TSNP, 520.

Segeda, N. A. (2011). Professional development of the teacher of music: history, methodology, theory. Kyiv: NEA, 273.

Zyazyun, I. A., Sagach, G. M. (1997). Beauty pedagogical action. Kyiv: Ukrainian-Finnish Institute of Management and Business, 302.

Goncharenko, U. S., Malovany, Y. I. (1993). Socio-pedagogical problems of development of Ukrainian school. Mother School, 4, 51–56.

Voitko, V. I. (1982). Psychological dictionary. Kyiv: High School, 215.

Padalka, G. M. (2008). Pedagogy Art: Theory and methods of artistic disciplines. Kyiv: Education of Ukraine, 274.

Ilyenkov, E. V. (1991). Philosophy and culture. Moscow: Politizdat, 494.

Rudnytska, O. P. (2005). Pedagogy general and artistic. Ternopol: Educational book – Bogdan, 358.

Опубликован

2015-10-29

Выпуск

Раздел

Педагогическое образование