Вплив методів прогресивних та повторних частин на точність ударів у факультативних студентів-футболістів
DOI:
https://doi.org/10.15587/2313-8416.2019.174318Ключові слова:
Precision of The Stomach Kick, Progressive Part Method, Repetitive Part MethodАнотація
Цель исследования состояла в том определении различия влияния метода прогрессивной и повторяющейся части на точность ударов по длинным передачам у учащихся факультативных школ по футболу.
Предмет исследования являются 30 спортсменов. Существует разница в влиянии метода прогрессивной части и метода повторяющейся части на точность ударов по длинным передачам у учащихся факультативных школ по футболу. Метод повторяющейся части оказывает большее влияние, чем метод прогрессивной части, на точность ударов по длинным передачам у учащихся факультативных школ по футболу.
Ключевые слова: точность желудочного удара, метод прогрессивной части, метод повторяющейся части.
Мета дослідження полягала у визначенні відмінності впливу методу прогресивної і повторюваної частини на точність ударів по довгим передачам в учнів факультативних шкіл з футболу.
Предмет дослідження є 30 спортсменів. Існує різниця у впливі методу прогресивної частини і методу повторюваної частини на точність ударів по довгим передачам в учнів факультативних шкіл з футболу. Метод повторюваної частини надає більший вплив, ніж метод прогресивної частини, на точність ударів по довгим передачам в учнів факультативних шкіл з футболу
Посилання
Bompa, T. O. (1999). Periodization: Theory and Methodology of Training. Kendall Hunt Publishing Company, 413.
Aunurrahman (2012). Learn and Learning. Bandung: Alfabeta.
Malina, R. M. (2010). Early Sport Specialization. Current Sports Medicine Reports, 9 (6), 364–371. doi: http://doi.org/10.1249/jsr.0b013e3181fe3166
Magill, R. A. (2001). Motor Learning Concepts and Applications. Singapore: Mc Graw. Hall Book, 367.
Hillman, C. H., Erickson, K. I., Kramer, A. F. (2008). Be smart, exercise your heart: exercise effects on brain and cognition. Nature Reviews Neuroscience, 9 (1), 58–65. doi: http://doi.org/10.1038/nrn2298
Lee, T. M. C., Wong, M. L., Lau, B. W.-M., Lee, J. C.-D., Yau, S.-Y., So, K.-F. (2014). Aerobic exercise interacts with neurotrophic factors to predict cognitive functioning in adolescents. Psychoneuroendocrinology, 39, 214–224. doi: http://doi.org/10.1016/j.psyneuen.2013.09.019
Luxbacher, J.A. (2011). Football. Indonesian Translation Edition. Jakarta: PT Rajagrafindo Persada.
Dimyati & Mudjiono (2006). Learn and Learning. Jakarta: PT Rineka Cipta.
Nurkhasan, F. (2017). Penerapan model pembelajaran tgt (teams games tournaments) untuk meningkatkan hasil belajar long pass dalam permainan sepak bola pada siswa kelas x mia 1 sma negeri 1 sukoharjo tahun ajaran 2016/2017. Surakarta. Available at: https://eprints.uns.ac.id/id/eprint/37865
Mielke, D. (2007). Basics of Football. Indonesian Translation Edition. Bandung: Raya Expert.
Andersen, T. B., Dörge, H. C. (2011). The influence of speed of approach and accuracy constraint on the maximal speed of the ball in soccer kicking. Scandinavian Journal of Medicine & Science in Sports, 21 (1), 79–84. doi: http://doi.org/10.1111/j.1600-0838.2009.01024.x
Dichiera, A., Webster, K. E., Kuilboer, L., Morris, M. E., Bach, T. M., Feller, J. A. (2006). Kinematic patterns associated with accuracy of the drop punt kick in Australian Football. Journal of Science and Medicine in Sport, 9 (4), 292–298. doi: http://doi.org/10.1016/j.jsams.2006.06.007
Gardasevic, J., Bjelica, D., Milasinovic, R., Vasiljevic, I. (2016). The effects of the training in the preparation period on the repetitive strength transformation with cadet level football players. Sport Mont, 14 (2), 31–33. Available at: http://www.sportmont.ucg.ac.me/?sekcija=article&artid=1343
Sloane, E. (2004). Anatomy and Physiology an Easy Learner. Jakarta: Medical Book Publishers EGC.
Mulyono, B. (2012). Tests and Measurements in Physical Physical Education. Surakarta: Sebelas Maret University Press.
Bompa, T. O., Buzzichelli, C. (2018). Periodization-: theory and methodology of training. Human Kinetics, 381.
Bompa, T., Bompa, T. O., Carrera, M. (2005). Periodization training for sports. Human Kinetics, 272.
Sugiyono. (2018). Qualitative, Quantitative, and R&D Research. Bandung: CV Alfabeta.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Rahman Ardian, Suharjana Suharjana, Erick Burhaein
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.