Система показників грошових потоків для оцінки ефективності діяльності торговельних підприємств
DOI:
https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.37937Ключові слова:
грошові потоки, показники, прибуток, коефіцієнти, торговельні підприємства, економічне управління, аналізАнотація
Ми розглянули переваги та недоліки використання показників оцінки ефективності діяльності торговельних підприємств, визначили роль показників грошових потоків системі економічного управління, представили формули їх розрахунків та розкрили аналітичні значення для використання в практичній діяльності.
Посилання
Blank, I. A. (2002). Cash flow Management. Kiev, Ukraine : Nika-Center, Elga, 736.
Bocharov, V. V. (2001). Centuries the cash turnover businesses and corporations. Moscow, Russia : Finance and statistics, 144.
Vlasova, N. O., Smokova, L. M., Zorich, I. J. (2004). Analtics possibilities report about the movement of grochowa costs pdest. Kharkiv, Ukraine : HUHT. Progresive resursosberegajushch tehnologії that their Economie obrusoviny at pgprint harchuvannya . Economic problems torgul: ZB. Sciences, 1, Part 2, 234–242.
Kovalev, V. V. (2007). Centuries the " cash flow Management, profit and profitability. Moscow, Russia.: the TC Valby, Prospect,336.
Ganenko, L. O. (2013). Obgruntuvannya teoretyczny ambushes economcial upravlinnia pgprint C posits theory Fermi. Business Form, 5, 227–231.
Fridag, H. R., Shmidt, V. Herwig & Fredag, Walter Schmidt. (2009). Balanced scorecard: an implementation guide. Third edition. Moscow, Russia. Omega-L, 267.
Ward, K. (2002). Strategic management accounting : transl. from English. Moscow, Russia: Copenhagen Business School Press, 448.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Алла Павлівна Грінько, Павло Леонідович Гринько
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.