Тенденції управління впровадженням здоров’язбережувальних технологій у заклади післядипломної педагогічної освіти України

Автор(и)

  • Лариса Григорівна Горяна Державний вищий навчальний заклад «Університет менеджменту освіти» Національної академії педагогічних наук України вул. Артема, 52-а, м Київ, Україна, 04053, Україна

DOI:

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.44703

Ключові слова:

здоров’язбережувальні технології, компетентність, методична культура, модернізація

Анотація

В статті автор уперше вводить деякі категоріальні поняття впровадження здоров’язбережувальних технологій у системі післядипломної педагогічної освіти України. Розкриває сутність формування готовності педагогічних працівників до впровадження здоров’язбережувальних технологій. На основі чітких дефініцій, які виключє їх неоднозначне та суперечливе тлумачення і поглиблює зміст професійної компетентності. Надає огляд нормативно-правових документів

Біографія автора

Лариса Григорівна Горяна, Державний вищий навчальний заклад «Університет менеджменту освіти» Національної академії педагогічних наук України вул. Артема, 52-а, м Київ, Україна, 04053

Кандидат педагогічних наук

Кафедра філософії і освіти дорослих

Центральний інститут післядипломної педагогічної освіти

Посилання

Zub'jak, R. M. (2009). Upravlinnja jakistju pidvyshhennja kvalifikacii' kerivnykiv zagal'noosvitnih uchbovyh zakladiv sil's'koi' miscevosti. Teorija i metodyka upravlinnja osvitoju, 2. Available at: http://tme.umo.edu.ua/

Bespal'ko, V. P. (1970–1971). Jelementy upravlenija processom obuchenija. In 2 parts. Part 1. Moscow: Znanie, 80.

Beh, I. D. (2003). Vyhovannja osobystosti. Osobystisno orijentovanyj pidhid: teoretyko-tehnologichni zasady : navch.-metod. vydannja. In 2 books. Book 1. Kiev: Lybid', 280.

Gorjana, L. G. (2012). Osoblyvosti vprovadzhennja zdorov’jazberezhuval'nyh tehnologij u shkil'nyj prostir (Porady shhodo organizacii' roboty eksperymental'nogo majdanchyka). Kiev: BTOV «Vitas LTD», 80.

Gorjana, L. G. (1996). Mizhkursova osvita vchyteliv. Organizacija samoosvity vchyteliv u mizhkursovyj period: metodychnyj poradnyk. Kiev: KMIUV im. B. Grinchenka, 312.

Terent'jeva, N. O. (2004). Harakterystyka okremyh etapiv rozvytku politehnichnoi' osvity v HH stolitti. Teoretychni pytannja kul'tury, osvity ta vyhovannja, 26, 53–56.

Chernyshova, Je. R. (2012). Formuvannja kadrovogo potencialu navchal'nyh zakladiv vsysteme pisljadyplomnoi' pedagogichnoi' osvity:naukovo-praktychni osnovy. DVNZ «Universytet menedzhmentu i osvity» NAPN Ukrai'ny. – K: Pedagogichna dumka, 472.

Kalinina, L., Kalinina, G. (2010). Kul'tura jak cyvilizacijnyj fenomen v upravlinni zagal'noosvitnim navchal'nym zakladom. Osvita i upravlinnja, 13 (2-3), 70–78.

Jel'nykova, G. (2004). Rozvytok upravlins'kyh funkcij kerivnyka zagal'noosvitn'ogo navchal'nogo zakladu. Upravlinnja shkoloju, 33 (81), 2–7.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-06-24

Номер

Розділ

Педагогічна освіта