Комплекс маркетингу інтелектуальної власності вищого навчального закладу: нормативно-правовий аспект

Автор(и)

  • Ірина Євгеніївна Драч Національна металургійна академія України пр. Гагаріна, 4, м. Дніпропетровск, Україна, 49600, Україна https://orcid.org/0000-0002-3012-4763

DOI:

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2016.63349

Ключові слова:

інтелектуальна власність, комплекс маркетингу, вищий навчальний заклад, результати наукової діяльності

Анотація

На основі аналізу наукових та нормативних джерел виявлено сутність, особливості та нормативно-правове забезпечення маркетингу інтелектуальної власності вищого навчального закладу. Виявлено об'єкти права інтелектуальної власності, які є результатами наукової діяльності вищого навчального закладу. Досліджено зміст складових комплексу маркетингу інтелектуальної власності: товарної, збутової, цінової та комунікаційної політики

Біографія автора

Ірина Євгеніївна Драч, Національна металургійна академія України пр. Гагаріна, 4, м. Дніпропетровск, Україна, 49600

Доцент, кандидат технічних наук

Кафедра інтелектуальної власності

Посилання

Promyslovavlasnistutsyfrakh. PokaznykydiialnostiDerzhavnoisluzhbyintelektualnoivlasnostiUkrainytaDerzhavnohopidpryiemstva «Ukrainskyiinstytutintelektualnoivlasnosti» za2015 rіk [Industrialpropertyinnumbers. Indicators of the State Intellectual Property Service of Ukraine and the State Enterprise «Ukrainian Institute of Intellectual Property» of 2015year] (2016). Kyiv, 49. Available at: http://uipv.org/i_upload/file/promvlasnist2015.pdf

2. Rubashka, V. P. (2012). Marketing intellektualnoy sobstvennosti [Intellectual property marketing]. Chep. 5. Kharkiv, 77.

3. Poniattia marketynhu intelektualnoi vlasnosti [The concept of marketing intellectual property]. Available at: http://helpiks.org/3-59759.html

4. Tihonenko, T. P., Jasnikov, G. E. (2011). Marketing ob'ektov intellektualnoy sobstvennosti [Marketing of intellectual property]. Economics and management, 3, 91–97.

5. Puhalskaya, А. P. (2014). Osobennosti marketinga intellektualnoy sobstvennosti [Features of marketing intellectual property]. Fundamentals of economics, management and law, 2 (14), 69–73.

6. Muhopad, V. I. (2010). Kommertsializatsiya intellektualnoy sobstvennosti [Commercialization of Intellectual Property]. Moscow: Magistr, INFRА-M, 512.

7. Moiseienko, Iu. V. (2015). Transformatsiia marketynhovoho kompleksu promyslovoi vlasnosti v konteksti evoliutsii svitovoi ekonomiky [The transformation of the marketing mix of industrial property in the context of the evolution of the global economy]. Science and science of science, 1, 44–50.

8. Dev, C. S., Schultz,D. E. (2005).Simply siva. Marketing Management,14 (2), 36–41.

9. Oslo Manual: Guidelines for collecting and analyzing data on innovation (2010). Moscow: OECD.

10. Belyaev, Yu. M. (2007). K voprosu ob organizatsii marketinga intellektualnoy sobstvennosti v Rossii [The question of the organization of intellectual property marketing in Russia]. Innovations, 9 (107), 76–81.

11. Tsyibulev, P. M. (2008). Marketing intellektualnoy sobstvennosti [Intellectual property marketing]. Кyiv: GIIS, 184.

12. Zakon Ukrainy «Pro vyshchu osvitu» vid 01.07.2014 №1556-VII [The Law of Ukraine «High education» from 01.07.2014 № 1556-VII]. Verkhovna Rada of Ukraine. Available at: http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/1556-18

13. Khodakivskyi, Ie. I., Yakobchuk, V. P., Lytvynchuk, I. L. (2014). Intelektualna vlasnist: ekonomiko-pravovi aspekty [Intellectual property: economic and legal aspects]. Kyiv: Center of educational literature, 276.

14. Zakon Ukrainy «Pro derzhavne rehuliuvannia diialnosti u sferi transferu tekhnolohii» vid 14.09.2006 № 143-V [The Law of Ukraine «On state regulation of activities in technology transfer» from 14.09.2006 № 143-V]. Verkhovna Rada of Ukraine. Available at: http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/143-16/print1456172544316116

15. The concept and methodology. National Technology Transfer Network. Available at: http://www.nttn.org.ua/?idm=1&lng=1

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-03-27

Номер

Розділ

Економічні науки