Сучасні тенденції і проблеми теорії управління духовно-моральними процесами у вищій школі

Автор(и)

  • Iryna Sidanich Навчально-наукового інституту менеджменту та психології ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» вул. Січових Стрільців, 52-а, м. Київ, Україна, 04053, Україна

DOI:

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2016.64075

Ключові слова:

теорія управління духовно-моральними процесами, духовна політика у вищій освіті

Анотація

У статті проаналізовано принципи проведення державними органами духовно-моральної політики у вищій освіті, визначено сучасні тенденції і проблеми теорії управління духовно-моральними процесами у вищій школі. Охарактеризовано особливості впровадження магістерської програми «Християнська педагогіка у вищій школі» у вищому навчальному закладі. Визначено пріоритети духовно-морального виховання: національна самосвідомість, духовно-культурна єдність нації, народу, патріотизм, гуманізм, толерантність, відповідальність

 

Біографія автора

Iryna Sidanich, Навчально-наукового інституту менеджменту та психології ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» вул. Січових Стрільців, 52-а, м. Київ, Україна, 04053

Доктор педагогічних наук, професор

Кафедра управління навчальним закладом та педагогіки вищиї школи

Посилання

Kononenko, V. (2001). Derzhavna polіtika in gumanіtarnіy osvіtі. Derzhavna polіtika in gumanіtarnіy sferі: materіali kruglogo stolu. Ivano-Frankivsk, 10–14.

Grinevich, L. M. (2016). Kozhen rano chi pіzno pruxodut to Boga in svoеmu zhittі. Slovo Vchitelyu, 1, 3–5.

Bech, V. (2001). Gumanіtarny rozvitok krainu: vnutrіshnya polіtika der zhavi u suchasnomu globalіzovanomu svіtі. Derzhavna polіtika in gumanіtarnіy sferі (materіali kruglogo stolu). Ivano-Frankivsk, 3.

Lugovoi, V. І., Knyazеv, V. M. (Eds.) (2005). Sotsіalno-gumanіstichny potentsіal natsіonalnoі svіdomostі. Kyiv: Vud-vo of NADU, 29–34.

Kremen, V. G. (2009). Fіlosofіya lyudinotsentrizmu in strategіyah osvіtnogo prostoru. Kyiv: Pedagogіchna dumka, 520.

Skuratіvsky, V., Troschinsky, V., Chukut, S. (2002). Gumanіtarna polіtika in Ukraіnі. Kyiv: Vud-vo of UADU; Vud-vo «Mіlenіum», 32–33.

Andruchenko, V. (2007). Osvita mae plekati duhovnist. Nauk. chasopis NPU im. M. P. Dragomanov. Ser. 7: Relіgіеznavstvo. Culturology. Fіlosofіya, 11 (24), 3–7.

Kutsenko, V. J. (2014). Duxovna kontseptsіya upravlіnnya of trudovum collectives. Ekonomika i organizatsiya upravlinnya, 3-4 (19-20), 150–155.

Nadolny, І. F., Rebkalo, V. A., Nizhnik, N. R. et. al (2000). Realіzatsіya derzhavnoі kulturnoі polіtiki yak prіoritetny napryam rozvitku gumanіtarnoі sphere. Kyiv: Vud-vo of UADU, 200–210.

Natsionalna strategіya rozvitku osvіti in Ukraіnі for 2012–2021 roki. Available at: http://www.meduniv.lviv.ua/files/info/nats_strategia.pdf

Kremen, V. G. (2007). Fіlosofіya natsіonalnoі іdeі. Lyudina. Osvita. Sotsіum. Kyiv: Gramota, 576.

Ryabenko, Je. M. (2013). Principe lyudinotsentrizmu in upravlіnnі vischoyu osvіtoyu: motivatsіynі aspects profesіynoі dіyalnostі vikladacha yak sub'еkta osvіtnogo process. Gumanіtarny visnuk ZDІA, 56, 33–42.

Katerynchuk, O. V. Modernіzatsіya sistemi osvіti. Available at: http://intkonf.org/katerinchuk-ov-modernizatsiya-sistemi-osviti/

Rіvny dostup to yakіsnoі osvіti (zvіt for purshia etap). Programa pіdtrimki viroblennya strategіі reformuvannya osvіti. Available at: http://www.irf.ua/files/ukr/programs_edu_ep_329_ua_eaqefv.doc

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-03-27

Номер

Розділ

Педагогічна освіта