Сучасні тенденції і проблеми теорії управління духовно-моральними процесами у вищій школі
DOI:
https://doi.org/10.15587/2313-8416.2016.64075Ключові слова:
теорія управління духовно-моральними процесами, духовна політика у вищій освітіАнотація
У статті проаналізовано принципи проведення державними органами духовно-моральної політики у вищій освіті, визначено сучасні тенденції і проблеми теорії управління духовно-моральними процесами у вищій школі. Охарактеризовано особливості впровадження магістерської програми «Християнська педагогіка у вищій школі» у вищому навчальному закладі. Визначено пріоритети духовно-морального виховання: національна самосвідомість, духовно-культурна єдність нації, народу, патріотизм, гуманізм, толерантність, відповідальність
Посилання
Kononenko, V. (2001). Derzhavna polіtika in gumanіtarnіy osvіtі. Derzhavna polіtika in gumanіtarnіy sferі: materіali kruglogo stolu. Ivano-Frankivsk, 10–14.
Grinevich, L. M. (2016). Kozhen rano chi pіzno pruxodut to Boga in svoеmu zhittі. Slovo Vchitelyu, 1, 3–5.
Bech, V. (2001). Gumanіtarny rozvitok krainu: vnutrіshnya polіtika der zhavi u suchasnomu globalіzovanomu svіtі. Derzhavna polіtika in gumanіtarnіy sferі (materіali kruglogo stolu). Ivano-Frankivsk, 3.
Lugovoi, V. І., Knyazеv, V. M. (Eds.) (2005). Sotsіalno-gumanіstichny potentsіal natsіonalnoі svіdomostі. Kyiv: Vud-vo of NADU, 29–34.
Kremen, V. G. (2009). Fіlosofіya lyudinotsentrizmu in strategіyah osvіtnogo prostoru. Kyiv: Pedagogіchna dumka, 520.
Skuratіvsky, V., Troschinsky, V., Chukut, S. (2002). Gumanіtarna polіtika in Ukraіnі. Kyiv: Vud-vo of UADU; Vud-vo «Mіlenіum», 32–33.
Andruchenko, V. (2007). Osvita mae plekati duhovnist. Nauk. chasopis NPU im. M. P. Dragomanov. Ser. 7: Relіgіеznavstvo. Culturology. Fіlosofіya, 11 (24), 3–7.
Kutsenko, V. J. (2014). Duxovna kontseptsіya upravlіnnya of trudovum collectives. Ekonomika i organizatsiya upravlinnya, 3-4 (19-20), 150–155.
Nadolny, І. F., Rebkalo, V. A., Nizhnik, N. R. et. al (2000). Realіzatsіya derzhavnoі kulturnoі polіtiki yak prіoritetny napryam rozvitku gumanіtarnoі sphere. Kyiv: Vud-vo of UADU, 200–210.
Natsionalna strategіya rozvitku osvіti in Ukraіnі for 2012–2021 roki. Available at: http://www.meduniv.lviv.ua/files/info/nats_strategia.pdf
Kremen, V. G. (2007). Fіlosofіya natsіonalnoі іdeі. Lyudina. Osvita. Sotsіum. Kyiv: Gramota, 576.
Ryabenko, Je. M. (2013). Principe lyudinotsentrizmu in upravlіnnі vischoyu osvіtoyu: motivatsіynі aspects profesіynoі dіyalnostі vikladacha yak sub'еkta osvіtnogo process. Gumanіtarny visnuk ZDІA, 56, 33–42.
Katerynchuk, O. V. Modernіzatsіya sistemi osvіti. Available at: http://intkonf.org/katerinchuk-ov-modernizatsiya-sistemi-osviti/
Rіvny dostup to yakіsnoі osvіti (zvіt for purshia etap). Programa pіdtrimki viroblennya strategіі reformuvannya osvіti. Available at: http://www.irf.ua/files/ukr/programs_edu_ep_329_ua_eaqefv.doc
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Iryna Sidanich
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.