Післядипломна освіта співробітників, відповідальних за охорону праці: задачі та особливості
DOI:
https://doi.org/10.15587/2313-8416.2016.78573Ключові слова:
підвищення кваліфікації, персонал, навчальний процес, принципи навчання, охорона праціАнотація
У статті розглядаються основні проблеми післядипломної освіти інженерно-технічних співробітників та керівників з питань охорони праці. Обумовлено необхідність навчання відповідних працівників. Розглянуто ефект проходження навчання співробітників та посадових осіб з питань охорони праці на робочому місці. Досліджені структурні і функціональні засади навчання посадових осіб. Виконано аналіз характеристики освітнього процесу. Розглянуто різні підходи і методи навчання. Наведені принципи, використання яких може підвищити ефективність навчального процесу при навчанні в експертно-технічних центрах
Посилання
Zakon Ukrainy “Pro ohoronu patci” vid 14.10.1992 roku (zi zminamy vid 16.10.2012 roku № 5459 – VI) (2013). Derzhava i pravo – Elektronna biblioteka. Available at: http://statelaw.pp.ua/закон-україни-про-охорону-праці
Typove pologennyapro poryadok navchannya I perevirky znanz pytanokhorony pratci (NPAOP0.00–4.12 -05). 26.01.2005 roku № 15 (zi zminamy vid 16.11.2007 roku № 273) (2007). Derzhavnyj Komitet Ukrai'ny z nagljadu za ohoronoju praci, 273. Available at: http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/z0231-05
DSTU 2293–99 “Okhorona pratci. Terminy ta vyznachennya osnovnyx ponyat” (1999). – Vvedenyi v diyu nakazom Dergavnogo komitety Ukrainy po standartyzacii, metrologii ta sertyfikacii vid 26.03.1999 r. № 164. Chynnyi vid 01.01.2000 r.
Varennya, G. A. Sekretnyi kod, abo Yak pidvyschyty efektyvnist funkcionuvannya systemy okhorony pratci [Secret code or How to increase the efficiency of the labor protection system functionality] (2009). Kyiv: Osnova, 364.
Smirnov, V. A., Varlamova, T. P., Eremina, I. S., Efimova, L. P. et. al. (2010). Informatcionnaya pedagogika [Informational pedagogic]. B. 2. Teoriya, metodika i organizaciya pedagogicheskoi raboty [Theory, method and organization of pedagogical work]. Novosibirsk:“SIBPRINT”, 250.
Smirnov, V. A. (2011). Osnovni zakony informatciinoi pedagogiky [Basic laws of the informational pedagogy]. Pedagogical sciences: theory, history, innovative technologies, 2 (12), 80–91.
Nikulina, S. Yu. (Ed.) (2011). Innovatsionno-obrazovatelnie tekhnologii I effectivnaya organizatciya uchebnogo processa v medicinskom vuze [Innovative educational technology and effective organization of educational process in medical high school]. Vuzovskaya pedagogika. Krasnoyarsk: Verso, 477.
Zmeev, S. I. (2002). Tekhnologiya obucheniya vzroslux [Adult learning technology]. Moscow: Publishing Center “Academy”, 126.
Skakyn, V. A. (2007). Organizaciya I metodika professionalnogo obycheniya [Organization and methods of professional studying]. Moscow: Forum: INFRA, 336.
Romanchuk, A. A. (2003). Menedgment okhrani truda [Labor safety management]. Kyiv: Osnova, 176.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Roman Pahomov, Eugeny Dyachenko, Oleksandr Zyma
![Creative Commons License](http://i.creativecommons.org/l/by/4.0/88x31.png)
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.