https://journals.uran.ua/texel/issue/feedТехнології електронного навчання2022-12-26T00:15:00+02:00Владислав Величкоtexel@ukr.netOpen Journal Systems<p>Наукове електронне видання „Технології електронного навчання“</p>https://journals.uran.ua/texel/article/view/270252Технології електронного навчання як сучасний засіб навчальної діяльності2022-12-25T22:33:43+02:00В.Є. Величкоvelichko@ddpu.edu.uaО.Г. Федоренкоfedorenko.elena1209@gmail.comН.В. Кайданnvkaydan@gmail.comА.В. Стьопкінandrej.stepkin@gmail.comЯ.В. Топольникtopolnik@gmail.com<p>У статті розглянуто отримані результати застосування технології електронного навчання, що було представлено на Всеукраїнській інтернет-конференції «Технології електронного навчання» впродовж 2016-2019 років.</p>2022-12-26T00:00:00+02:00Авторське право (c) 2022 https://journals.uran.ua/texel/article/view/270258Дистанційне управління системою підготовки дипломних робіт здобувачами в закладі вищої освіти2022-12-25T22:58:06+02:00М.В. Артюхінаartuhina@gmail.com<p>У статті узагальнено теоретичні положення та надано практичні рекомендації щодо застосування Kanban методу в управлінні підготовкою студентських дипломних робіт в закладі вищої освіти. Визначені умови, переваги, принципи та особливості застосування гнучких методологій в управлінні підготовкою студентських дипломних робіт у закладі вищої освіти. При застосуванні методології Kanban використовується система «витягування» задач для керівників дипломних робіт, яке забезпечується візуалізацією потоку наданих консультацій студентам, обмеженням кількості незавершених завдань, рівномірним потоком результатів виконання кожного етапу роботи студентом. Методологія Kanban забезпечує ефективність процесу управління дипломними роботами: сприяє чіткому розподіленню задач (виконавці концентруються тільки на поточній роботі, зменшується кількість зайвих комунікацій); прозорості всіх процесів виконання дипломної роботи; здатності до моніторингу та контролю у будь-який момент; наочності; можливості вимірювати різні елементи та процеси при виконанні дипломних робіт роботи; маштабуванню.</p>2022-12-26T00:00:00+02:00Авторське право (c) 2022 https://journals.uran.ua/texel/article/view/270259Підготовка майбутніх учителів математики до роботи в Новій українській школі2022-12-25T23:04:03+02:00В.В. Глазоваvvglazova@gmail.com<p>У статті розглянуто елементи методики підготовки майбутніх учителів математики до роботи в Новій українській школі. Проаналізовано роль вчителя в формуванні ключових компететностей, яких набуватимуть учні. Розкрито необхідність змін у підготовці майбутніх учителів математики в умовах впровадження реформи шкільної освіти. Висвітлено роль освітнього компоненту «Методика навчання математики» у підготовці майбутнього вчителя математики в період переходу на нові державні стандарти. Наведено методичні компетентності майбутнього вчителя математики Нової української школи.</p>2022-12-26T00:00:00+02:00Авторське право (c) 2022 https://journals.uran.ua/texel/article/view/270261Застосування системи Maple при розв’язуванні задач балансового аналізу2022-12-25T23:16:45+02:00Н.В. Кайданnvkaydan@gmail.comЄ.В. Кайданyekaidan@gmail.com<p>У статті висвітлено сучасний стан використання систем комп’ютерної математики та наведено переваги використання системи комп’ютерної математики Maple. Обґрунтовано можливість та доцільність використання системи комп’ютерної математики Maple під час розв’язування задач балансового аналізу курсу вищої математики для економічних спеціальностей, визначено перспективні напрямки подальших досліджень.</p>2022-12-26T00:00:00+02:00Авторське право (c) 2022 https://journals.uran.ua/texel/article/view/270263Використання системи комп’ютерної математики Maple при розв’язуванні задач фізичного змісту2022-12-25T23:23:39+02:00В.П. Кайданkajidan.kt@gmail.com<p>У статті висвітлено сучасний стан використання систем комп’ютерної математики, наведено переваги використання системи комп’ютерної математики Maple, обґрунтовано можливість та доцільність використання системи комп’ютерної математики Maple під час розв’язування фізичних задач, визначено перспективні напрямки подальших досліджень.</p>2022-12-26T00:00:00+02:00Авторське право (c) 2022 https://journals.uran.ua/texel/article/view/270265Застосування хмарних технологій у процесі навчання математики2022-12-25T23:28:31+02:00К.Д. Ковальоваkovalova@gmail.comН.В. Лисенкоlysenko@gmail.comО.Г. Федоренкоfedorenko@gmail.com<p>У статті висвітлено основні можливості застосування хмарних технологій у процесі навчання математики; визначено популярні хмарні сервіси, які використовують у роботі вчителя.</p>2022-12-26T00:00:00+02:00Авторське право (c) 2022 https://journals.uran.ua/texel/article/view/270266Застосування технологій електронного навчання під час підготовки виховних заходів класними керівниками коледжу2022-12-25T23:36:37+02:00М.М. Романоваromanova@gmail.com<p>У статті розглянуто ефективність застосування технологій електронного навчання під час підготовки виховних заходів класними керівниками коледжу.</p>2022-12-26T00:00:00+02:00Авторське право (c) 2022 https://journals.uran.ua/texel/article/view/270267Організація самостійної роботи учнів на уроках математики за допомогою платформи Classtime2022-12-25T23:41:16+02:00А.М. Сагайsahai_an@gmail.comТ.В. Туркаturkatv@gmail.com<p>У статті ми проаналізували можливості платформи Classtime для всіх учасників освітнього процесу. Розглянули доцільність використання саме цієї платформи під час організації самостійної роботи учнів на уроках математики. Описали важливість впровадження інформаційно-комунікаційних технологій в освітній процес. Продемонстрували фрагмент уроку геометрії у 7-му класі з використанням платформи Classtime.</p>2022-12-26T00:00:00+02:00Авторське право (c) 2022 https://journals.uran.ua/texel/article/view/270268Проблеми й можливості електронного навчання «Філософії»2022-12-25T23:48:15+02:00В.М. СкиртачSkyrtach_vm@gmail.comР.С. МартиновMartynov_rs@gmail.com<p>У статті представлений змістовний аналіз стратегій, проблем і викликів електронного навчання філософії. З’ясовано, що електронне навчання філософії є закономірним етапом технологізації навчання, викликаного загальною інформатизацією суспільства і конкретними викликами сьогодення, що унеможливлюють традиційне навчання. Показано, що e-Learning, з одного боку, надає цілий спектр нових можливостей отримання нових знань з філософії та способів творчої реалізації студентів, але, з іншого боку, супроводжується загрозами суттєвої зміни комунікації, домінування формально-технологічних аспектів, що посилює необхідність фахової спроможності викладача до мотивації та зацікавлення студентів.</p> <p>У роботі розглянута проблема диспозиції e-Learning філософії.</p>2022-12-26T00:00:00+02:00Авторське право (c) 2022 https://journals.uran.ua/texel/article/view/270269Використання платформи Сlassdojo для організації дистанційного навчання2022-12-25T23:55:35+02:00К.А. ЯнінаYanina_K_A@gmail.comН.В. Ткаченкоa_v_tkachenko@gmail.comА.В. Стьопкінstepkin_anjer@gmail.comА.С. Стьопкінаstepkina_alina@gmail.com<p>У статті розглянуто особливості використання платформи Сlassdojo при організації дистанційного навчання. Визначено основні переваги та недоліки використання зазначеної платформи. Також наведено історичні передумови появи та розвитку різноманітних дистанційних платформ для організації дистанційного навчання.</p>2022-12-26T00:00:00+02:00Авторське право (c) 2022 https://journals.uran.ua/texel/article/view/270270Алгоритмічна компетентність майбутніх учителів математики як складова професійної компетентності2022-12-26T00:07:14+02:00В.Є. Величкоvelychko@ddpu.edu.uaО.Г. Федоренкоo_g_fedorenko@gmail.comЄ.С. ОлійникOlijnyk_e_s@ukr.net<p>У статті досліджується поняття алгоритмічна компетентність, розглядається її роль у структурі професійної компетентності вчителів математики. Розглядаються шляхи формування алгоритмічної компетентності майбутніх учителів математики.</p>2022-12-26T00:00:00+02:00Авторське право (c) 2022 https://journals.uran.ua/texel/article/view/270271Використання вебсервіса Liveworksheets для створення та перевірки домашніх завдань з математики2022-12-26T00:15:00+02:00І.В. Зінченкоzinchenko@gmail.cmoТ.В. Туркаturka_tv@ukr.net<p>У статті розглянуто можливість використання у навчальному процесі інтернет-ресурсів вчителями математики. Розкрито поняття конструктора інтерактивних робочих листів, їх суть роботи. Проведено аналіз роботи веб-сервіса LiveWorkSheets при використанні в освітньому процесі. Висвітлено переваги даної платформи, наведено приклад домашнього завдання з математики.</p>2022-12-26T00:00:00+02:00Авторське право (c) 2022