ОРГАНІЗАЦІЯ ТУРИСТСЬКОГО ПОХОДУ ВИРОБНИЧОЇ ТЕХНОЛОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ ЯК ВДОСКОНАЛЕННЯ ПРОФЕСІЙНОГО САМОВИЗНАЧЕННЯ
Ключові слова:
програма, щоденник, практика студентів, туристський похід, професійне самовизначенняАнотація
Дана стаття присвячена вивченню аспектів активізації професійного самовизначення студентів на прикладі виробничої технологічної практики через вдосконалення програми, що впливають на формування ціннісних орієнтацій студентів. З’ясовані особистісні можливості студентів що пред'являються професією до фахівцяПосилання
Закон України «Про вищу освіту»: Закон від 17 січня 2002 року №2984-ІІІ //Збірник основних нормативних актів про вищу освіту, наукову діяльність, підготовку та атестацію наукових кадрів. – Харків : 2003. – С. 37–95.
Романенко О. В. Формування професійної підготовки менеджерів туризму у педагогічному університеті / Гуманітарний вісник ДВНЗ: Збірник наукових праць. – Переяслав-Хмельницький, 2011. – Вип. 20. С 179–184.
Романенко О. В. Організація шкільних виробничих екскурсій як профорієнтація у професійному самовизначенні / Романенко О. В., Присяжна Д. В., Кушніренко А. В. /Фізичне виховання, спорт і туристсько-краєзнавча робота в закладах освіти: Збірник наукових праць. – Додаток до Гуманітарного віснику ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди». – Переяслав-Хмельницький, ФОП Лукашевич О.М., 2015. – 560 с.