Сучасні композиторські техніки у творчості Миколи Ластовецького

Автор(и)

  • Н. Д. Рудавська Дрогобицький музичний фаховий коледж імені Василя Барвінського, Україна https://orcid.org/0000-0002-9486-2335
  • О. В. Рудавська Дрогобицький музичний фаховий коледж імені Василя Барвінського, Україна https://orcid.org/0000-0002-5982-005X

DOI:

https://doi.org/10.31318/2786-8877.6.2023.291423

Біографії авторів

Н. Д. Рудавська, Дрогобицький музичний фаховий коледж імені Василя Барвінського

Викладач-методист циклової комісії концертмейстерського класу та камерного ансамблю

О. В. Рудавська, Дрогобицький музичний фаховий коледж імені Василя Барвінського

Викладач циклової комісії теорії музики

Посилання

Бермес І. Л. Життєві домінанти Миколи Ластовецького // Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку / упоряд. і наук. ред. В. Г. Виткалов. Вип. 15 (т. І). Рівне, 2009. С. 225–232.

Жарков О. М. Техніка композиції як мовний механізм: від правила до звучання // Техніка композиції в сучасному дискурсі. Київ, 2001. С. 9–22.

Мойсеєнко Н. Фортепіанні п’єси для дітей та юнацтва М. Ластовецького (спроба аналізу) : методична розробка. Дрогобич, 2007. 14 с.

Соловей Л. М., Дмитрієва О. М. Штрихи до творчого портрету Миколи Ластовецького. Дрогобич, 2007. 25 с.

Ярко М. І. Здобутки особистості: Творчий портрет композитора М. Ластовецького // Галицька зоря. 1997. № 4. 11 січня.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-06-30

Як цитувати

Рудавська, Н. Д., & Рудавська, О. В. (2023). Сучасні композиторські техніки у творчості Миколи Ластовецького. Україна. Європа. Світ. Історія та імена в культурно-мистецьких рефлексіях, (6), 288–292. https://doi.org/10.31318/2786-8877.6.2023.291423

Номер

Розділ

Статті