Дві літанії із Супрасльського зібрання XVII століття: текстологічний і музикознавчий аналіз

Автор(и)

  • О. Л. Зосім Навчально-науковий інститут «Донецька державна музична академія імені С. С. Прокоф’єва» Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського, Україна https://orcid.org/0000-0001-7546-094X

DOI:

https://doi.org/10.31318/2786-8877.7.2024.331703

Посилання

Вгору серця: церковний співник Римсько-католицької Церкви / уклад., муз. редагування К. Бабенко; літ. ред., худ. обробка текстів М. Луцюк. Київ, 2001. 938 с.

Герасимова И. В. Жизнь и творчество белорусского композитора Фомы Шеверовского. Καλοφωνια. Науковий збірник з історії церковної монодії та гимнографії. 2010. Ч. 5. C. 56–66.

Марозава С. В. Уніяцкая царква ў этнакультурным развіцці Беларусі (1596–1839 гады). Гродна : ГрДУ, 2001. 352 с.

Супрасльські кантики кінця XVII століття — пам’ятка василіянської церковної музики : у 2 кн., 3 т. / реконструкція, набір нотних текстів і дослідження О. Шуміліної ; наук. ред. Ю. Ясіновський ; Український католицький ун-т. Кн. 1 : Факсиміле супрасльських кантиків. Транскрипція партитури. 960 с.; Кн. 2 : Т. 2 : Шестиголосі партитури: реконструкція. Т. 3 : Дослідження. 984 с. Львів, 2022. (Історія української музики: джерела, вип. 28–29. Серія «Київське християнство», т. 27, кн. 1–2).

Litaniae Lauretanae. Litany of Loreto. URL: https://www.preces-latinae.org/thesaurus/BVM/Laurentanae.html (accessed: 24.10.2023).

Stern D. Tradition und Traditionalismus im konfessionellen Kontakt: Die ruthenischen geistlichen Lieder in ihrem Verhältnis zur byzantinisch-slavischen Hymnographie. Dedičstvo duchovnej piesňovej kultúry medzi slovanským Východom a Západom. Bratislava, 2013. S. 37–66.

Takala-Roszczenko M. The «Latin» within the «Greek»: the feast of the Holy Eucharist in the context of Ruthenian Eastern Rite liturgical evolution in the 16th–18th centuries. Joensuu: University of Eastern Finland, 2013. 288 p.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-10-23

Як цитувати

Зосім, О. Л. (2024). Дві літанії із Супрасльського зібрання XVII століття: текстологічний і музикознавчий аналіз. Україна. Європа. Світ. Історія та імена в культурно-мистецьких рефлексіях, (7), 136–142. https://doi.org/10.31318/2786-8877.7.2024.331703

Номер

Розділ

МАТЕРІАЛИ КОНФЕРЕНЦІЇ