Оперне виконавство як феномен еволюційного розвитку європейської музичної культури

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31318/2786-8877.7.2024.331803

Посилання

Антонюк В. Г. Історичні та етнокультурні джерела українського вокального мистецтва. Антонюк В. Г. Українська вокальна школа: етнокультурологічний аспект. Київ : Українська ідея, 2001. С. 8–42.

Гнидь Б. П. Історичні та творчі зв’язки української та зарубіжних вокальних шкіл. Гнидь Б. П. Історія вокального мистецтва. Київ : НМАУ ім. П. І. Чайковського, 1997. С. 145–310.

Колесник Є. В. Виховання співака-актора в контексті української оперної школи Часопис Національної музичної академії України імені П. І. Чайковського. Київ, 2022. № 2 (55). С. 113–126.

Корній Л. П. Українська національна драма XVII — першої половини XVIII століття як предтеча національного музичнодраматичного театру. Науковий вісник Національної музичної академії України імені П. І. Чайковського. Вип. 89 : Сучасний оперний театр і проблеми оперознавства, Київ, 2010. С. 446–460.

Присталов І. К. Про специфіку української оперної школи (на прикладі виконавсько-педагогічної діяльності О. Мишуги). Музичне мистецтво і культура. Науковий вісник / Одеська нац. муз. акад. ім. А. В. Нежданової. Одеса : Друкарський дім, 2004. Вип. 5. С. 401–412.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-10-23

Як цитувати

Колесник, Є. В. (2024). Оперне виконавство як феномен еволюційного розвитку європейської музичної культури. Україна. Європа. Світ. Історія та імена в культурно-мистецьких рефлексіях, (7), 180–184. https://doi.org/10.31318/2786-8877.7.2024.331803

Номер

Розділ

МАТЕРІАЛИ КОНФЕРЕНЦІЇ