Музичні фестивалі як інструмент територіального маркетингу в сучасній Італії

Автор(и)

  • О. Ю. Пономаренко Національна музична академія України імені П. І. Чайковського, Україна https://orcid.org/0000-0002-3726-489X

DOI:

https://doi.org/10.31318/2786-8877.7.2024.331837

Посилання

Balestra C., Malaguti A. Organizzare musica: legislazione, produzione, distribuzione, gestione nel sistema italiano. Milano : Edizione Franco Angeli, 2006. 373 p.

Richter D. Il magico giardino di Klingsor. Un paesaggio esotico nel Parsifal di Richard Wagner e il “mito di Ravello”. Territori della cultura / Centro Universitario Europeo per i Beni Culturali. Ravello 2010. N. 1. URL: https://www.univeur.org/cuebc/images/Territori/PDF/01/TdC1_Richter.pdf [accessed: 21.09.2023].

Szromnik A. Marketing terytorialny — geneza, rynki docelowe i podmioty oddziaływania. Marketing terytorialny. Strategiczne wyzwania dla miast i regionów / red. T. Domański, Centrum Badań i Studiów Francuskich ; Instytut Studiów Międzynarodowych. Lodz : Uniwersytet Lodzki, 1997.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-10-23

Як цитувати

Пономаренко, О. Ю. (2024). Музичні фестивалі як інструмент територіального маркетингу в сучасній Італії. Україна. Європа. Світ. Історія та імена в культурно-мистецьких рефлексіях, (7), 240–245. https://doi.org/10.31318/2786-8877.7.2024.331837

Номер

Розділ

МАТЕРІАЛИ КОНФЕРЕНЦІЇ