Solo violin music in the creativity of Hanna Havrylets
DOI:
https://doi.org/10.31318/2786-8877.6.2023.291297References
Афоніна О. С. Алюзія як художній прийом «подвійного кодування» в музичному мистецтві постмодернізму // Мистецька освіта і культура України ХХІ століття: євроінтеграційний вектор : зб. матеріалів Міжнар. наук.-творч. конф. (Одеса, Київ, Варшава, 12–13 травня 2016 р.). Київ, 2016. C. 53–57.
Маскович Т. М. Тенденції̈ до сакралізації̈ жанрів в українській музиці останньої̈ третини ХХ ст.: передумови і контекст (на прикладі творів Г. Гаврилець) // Вісник Прикарпатського університету. Мистецтвознавство. Вип. 36. Івано-Франківськ, 2017. С. 21–26.
Мельник А. О. Тенденції жанрово-стильової динаміки української скрипкової мініатюри другої половини ХХ — початку ХХІ століть : автореф. дис. … канд. мистецтвознавства : 17.00.03 Муз. мистецтво / Харківський нац. ун-т мистецтв ім. І. П. Котляревського. Харків, 2013. 19 с.
Нестеренко П. В. Екслібрис // Енциклопедія Сучасної України / Ін-т енциклопедичних досліджень НАН України, НТШ ; ред.: І. М. Дзюба, А. І. Жуковський, М. Г. Железняк та ін. Т. 9. Київ, 2009. URL: https://esu.com.ua/article-18816 (дата звернення: 12.10.2022).
Орест Криворучко представив 200 екслібрисів з нагоди 200-річчя з дня народження Тараса Шевченка / ред. С. І. Карачко // БукІнфо. 2014. 14 березня. URL: https://bukinfo.com.ua/show/news?lid=42848 (дата звернення: 10.10.2022).
Cухомлінова Т. П. Проблеми періодизації хорової творчості Ганни Гаврилець // Проблеми взаємодії мистецтва, педагогіки та теорії і практики освіти / Харківський нац. ун-т мистецтв ім. І. П. Котляревського. Харків, 2012. Вип. 36. С. 338–348.