Plastic and Choreographic Visualization of Instrumental Scenes in the Opera Performance

Authors

DOI:

https://doi.org/10.31318/2786-8877.7.2024.331729

References

Касьянова О. В. Архітектоніка «Танцю семи покривал» з опери Р. Штрауса «Саломея» крізь призму історичної реконструкції. Часопис Національної музичної академії України імені П. І. Чайковського. Київ, 2021. № 3–4 (52–53). С. 160–180.

Касьянова О. В. Особливості інтерпретації танцю в сучасній оперній виставі. Часопис Національної музичної академії України імені П. І. Чайковського. Київ, 2011. № 2 (11). С. 118–122.

Корчова О. О. Піруети модерністського театру. Корчова О. О. Музичний модернізм як terra cognita. Київ : Муз. Україна, 2020. С. 160–168.

Лукашев В. А. Режисерське вирішення пластичнопросторового образу в сучасній моноопері («Листи кохання» В. Губаренка в Харківському національному академічному театрі опери та балету імені Миколи Лисенка). Часопис Національної музичної академії України імені П. І. Чайковського. Київ, 2015. № 4 (29). С. 66–74.

Published

2024-10-23

How to Cite

Kasianova, O. (2024). Plastic and Choreographic Visualization of Instrumental Scenes in the Opera Performance. UKRAINE. EUROPE. WORLD. HISTORY AND NAMES IN CULTURAL AND ARTISTIC REFLECTIONS, (7), 163–166. https://doi.org/10.31318/2786-8877.7.2024.331729

Issue

Section

MATERIALS OF SCIENTIFIC CONFERENCES