Plastic and Choreographic Visualization of Instrumental Scenes in the Opera Performance
DOI:
https://doi.org/10.31318/2786-8877.7.2024.331729References
Касьянова О. В. Архітектоніка «Танцю семи покривал» з опери Р. Штрауса «Саломея» крізь призму історичної реконструкції. Часопис Національної музичної академії України імені П. І. Чайковського. Київ, 2021. № 3–4 (52–53). С. 160–180.
Касьянова О. В. Особливості інтерпретації танцю в сучасній оперній виставі. Часопис Національної музичної академії України імені П. І. Чайковського. Київ, 2011. № 2 (11). С. 118–122.
Корчова О. О. Піруети модерністського театру. Корчова О. О. Музичний модернізм як terra cognita. Київ : Муз. Україна, 2020. С. 160–168.
Лукашев В. А. Режисерське вирішення пластичнопросторового образу в сучасній моноопері («Листи кохання» В. Губаренка в Харківському національному академічному театрі опери та балету імені Миколи Лисенка). Часопис Національної музичної академії України імені П. І. Чайковського. Київ, 2015. № 4 (29). С. 66–74.