Михайло Вериківський: логіко-конструктивні принципи музичного мислення (на прикладі циклу фортепіанних прелюдій)

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31318/2786-8877.6.2023.291431

Посилання

Пясковський І. Б. До проблеми комп’ютерного моделювання процесу композиторської творчості // Науковий вісник Національної музичної академії України імені П. І. Чайковського. Вип. 20 : Музичний твір: проблеми розуміння : зб. ст. Київ, 2002. С. 33–44.

Фадєєва К. В. Структурний аналіз фактури пізніх фортепіанних творів О. М. Скрябіна (з досвіду комп’ютерного програмування) // Вісник Державної академії керівних кадрів культури і мистецтв : наук. журн. Київ, 2005. № 3. С. 61–66.

Fadyeyeva K. The Heuristic Musical Computer Technologies in the Creativity of Modem Composers // Annals of the Romanian Society for Cell Biology. 2021. Vol. 25. Issue 3. P. 4926–4935.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-06-30

Як цитувати

Фадєєва, К. В. (2023). Михайло Вериківський: логіко-конструктивні принципи музичного мислення (на прикладі циклу фортепіанних прелюдій). Україна. Європа. Світ. Історія та імена в культурно-мистецьких рефлексіях, (6), 330–333. https://doi.org/10.31318/2786-8877.6.2023.291431

Номер

Розділ

Статті