Семантеми української академічної пісні в парадигмі етнонаціональної ідентичності національної музичної творчості
DOI:
https://doi.org/10.31318/2786-8877.7.2024.331697Посилання
Задорожна Т. А. Семантика академічної пісні як знакової мислеформи української музичної творчості: епістемологічний аспект. Baltic Journal of Legal and Social Sciences. 2022. № 2. С. 65–70.
Каралюс М. Стильові домінанти модерну в українському мистецтві. Студії мистецтвознавчі: Театр. Музика. Кіно / Ін-т мистецтвознавства, фольклористики та етнології ім. М. Т. Рильського Нац. акад. наук України. Київ, 2010. Число 3 (31). С. 64–69.
Кияновська Л. О. Стильова еволюція галицької музичної культури ХІХ–ХХ ст. : монографія. Тернопіль : Астон, 2000. 339 с.
Козаренко О. В. Від модернізму до постмодерну (парадигма розвитку галицької музики ХХ ст.). Musica galiciana: kultura muzuczna Galicji w kontekscie stosunkow polsko-ukrainskich (od doby piastows ko-ksiazeceu do roku 1945). Rzesow : WSP, 2000. T. V. S. 247–252.
Ярко М. І. Алгоритми аналізу етнонаціональної ідентичності української музичної творчості як філософсько-методологічна проблема. Проблеми гуманітарних наук : наукові записки Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. Вип. 37 «Філософія». Дрогобич : Редакційно-видавничий відділ Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка, 2017. С. 190–202.
Ярко М. І. Постать М. В. Лисенка в контексті парадигми етнонаціональної ідентичності української музичної творчості. Музична україністика: сучасний вимір : зб. ст. / Ін-т мистецтвознавства, фольклористики та етнології ім. М. Т. Рильського Нац. акад. наук України. Вип. 8. Київ, 2015. С. 98–110.