Підвищення рівня фізичної підготовленості дітей молодшого шкільного віку шляхом комплексної спортивно-ігрової організації занять з фізичної культури

Автор(и)

  • А. Москаленко Харківский національний педагогічний університет імени Г. С. Сковороди,
  • Тетяна Іванівна Дорофєєва Харківский національний педагогічний університет імени Г. С. Сковороди,

Ключові слова:

фізична підготовленість, молодші школярі, вправи ігрової спрямованості, засоби спортивно-ігрової спрямованості

Анотація

В даній статті представлені результати педагогічного дослідження щодо підвищення рівня фізичної підготовки школярів 6-7 років засобами спортивно-ігрової спрямованості. З’ясовано стан досліджуваної проблеми в педагогічній теорії та практиці фізичного виховання, та експериментально перевірено ефективність запропонованої програми комплексної ігрової організації фізичної підготовки дітей молодшого шкільного віку.

Біографії авторів

А. Москаленко, Харківский національний педагогічний університет імени Г. С. Сковороди

студент

Тетяна Іванівна Дорофєєва, Харківский національний педагогічний університет імени Г. С. Сковороди

к.фіз.вих., доцент

Посилання

Ареф'єв, В.Г., & Єднак, Г.А. (2001). Фізична, культура В школі: Навчальний посібник для студентів навчальних закладів 2-4 рівень акредитації (2th ed.). Кам'янепь-Подільський: "Абетка -НОВА".

Ашмарин, Б.М. (1973). Методика педагогических исследований в физическом воспитании. Ленинград : ЛГПИ им. Герцена.

Бишаева, А.А., & Любомирский, А.Е. (1978). «Нормирование физических упражнений на уроках физической культуры». Физическое воспитание и школьная гигиена, : тези 1-й всесоюзн. конф. (Махачкала, 1978г.), 6-7.

Вильчковский, Э.С. (1989). Педагогические основы процесса формирования двигательной по дготовленностя детей 3-7 лет. (Автореферат докторской дессертации педагогических наук). Киев, Украина.

Волков, Л.В. (1980). Методика виховання фізичних здібностей учнів. Київ : Радянська школа.

Волков, Л.В. (1998). «Методика определения возрастной структуры и содержания физической подготовки детей, подростков и юношей». 3-я Міжнародна науково-практична конференція "Фізична культура, спорт та здоров'я нації", Вінниця, 26-30.

Гужаловский, А.А. (1979). «Темпы роста физических способностей как критерий отбора юных спортсменов». Теория и практика физической культуры, №9, 32-33.

Дубогай, А.Д. (1991). Психолого-педагогические основы формирования здорового образа жизни младших школьников. (Диссертация доктора педагогических наук.

Качашкин, В.М. (1983). Физическое воспитание в начальной школе. Пособие для учителей (2th ed.). Москва: Просвещение.

Кузнецова, З.И. (1975). «Когда и чему. Критические периоды развития двигательных качеств у школьников». Физическая культура в школе, №1, 7-ll.

Куц, А.С. (1993). Модельные показатели физического развития и физической подготовленности населения Центральной Украины. Киев : Искра.

Петровская, Г.В. (1989). Дифференцированное физическое воспитание учащихся младшего н среднего школьного возраста. Киев : РУМК.

Сембрат, С.В. (2003). Ігрове спрямування фізичної підготовки дітей молодшого шкільного віку. (Дисертація кандидата наук з фізичного виховання). Переяслав-Хмельницький, Україна.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-02-09