Взаємозалежність параметрів рухової активності і показників фізичного стану школярів 7-10 років

Автор(и)

  • Є. Коршунов Харківский національний педагогічний університет імени Г. С. Сковороди,
  • Тетяна Іванівна Дорофєєва Харківский національний педагогічний університет імени Г. С. Сковороди,

Ключові слова:

рухова активність, фізичні показники, фізичний стан, школярі молодших класів

Анотація

Взаємозалежність параметрів рухової активності і показників фізичного стану школярів 7–10 років. В даній статті розглядаються питання які пов'язані з руховою активністю, та фізичною підготовленістю дітей молодшого шкільного віку, представлені показники фізичного стану школярів та їх функціональні можливості. Крім цього автором наведено взаємозалежність параметрів рухової активності і показників фізичного стану школярів 1-4 класів, та експериментально перевірено ефективність розробленої методики щодо поліпшення результатів фізичної підготовленості учнів початкових класів.

Біографії авторів

Є. Коршунов, Харківский національний педагогічний університет імени Г. С. Сковороди

студент

Тетяна Іванівна Дорофєєва, Харківский національний педагогічний університет імени Г. С. Сковороди

к.фіз.вих., доцент

Посилання

Борейко, М.М. (2002). Оптимізація фізичного виховання дітей 7–8 років засобами легкої атлетики. (Автореферат дисертації кандидата наук з фіз. вих. та спорту). Львів, Україна.

Вільчковський, Е.С. (1998). Теорія і методика фізичного виховання дітей дошкільного віку. Львів : ВНТЛ.

Волков, Л.В. (19991). Возрастные особенности организации физической подготовки детей и подростков. Учебно-методическое пособие. Переяслав-Хмельницкий.

Ермолаев, Ю.А. (1985). Возрастная физиология: Учебное пособие для педагогических вузов. Москва : «Высшая школа».

Козленко, М.П., Вільчковський, Е.С., & Цвек, С.Ф. (1984). Теорія і методика фізичного виховання у початкових класах. Київ : «Вища школа».

Гужаловского А.А. (Ed.). (1986). Основы теории и методики физической культуры. Москва : Физкультура и спорт.

Лях, В.И. (1989). Координационные способности школьников. Минск : Полымя.

Назаренко, Л.Д., & Фунина, Е.Е. (2004). «Влияние точности движений на эффективность их усвоения школьниками младшего возраста». Физическая культура. № 6. 47–50.

Круцевич, Т.Ю. (Ed.). (2003). Теория и методика физического воспитания. Київ : Олимпийская литература.

Шиян, Б.М. (2003). Теорія і методика фізичного виховання школярів. Ч.1, Тернопіль : навчальна книга – Богдан.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-02-09