Проблема оптимального співвідношення рухової активності та розумової діяльності студентів вузів

Автор(и)

  • Вікторія Борисівна Худякова ХДАФК,

Ключові слова:

студенти, рухова активність, об’єм локомоції, спортивно-оздоровчі заходи

Анотація

Розроблено комплекс спортивно-оздоровчих заходів, який дозволив певною мірою збільшити рухову активність студентів з ослабленим здоров'ям до 7–8 км і, що саме головне, зламати рухову «неповноцінність» у більшості таких студентів. Проте формування ціннісного відношення до фізичної культури досить тривалий процес, який все-таки дозволить оптимізувати рухову активність і укріпити здоров'я студентів.

Біографія автора

Вікторія Борисівна Худякова, ХДАФК

к.фіз.вих.

Посилання

Виленский, М.Я. (1982). Физическая культура в научной организации процесса обучения в высшей школе. Москва : МГПИ.

Ильин, Е.П. (1976). Проблема оптимального соотношения между умственной и физической деятельностью. Е.П. Ильин, Оптимальное соотношение между умственной и физической деятельностью у студентов педагогических институтов. (с. 5-16). Ленинград : ЛГПИ.

Канаев, С.Ю. (1983). Особенности соотношения учебно-познавательной активности студентов-спортсменов. С.Ю. Канаев, Совершенствование процесса обучения будущих учителей физического воспитания. (с. 52). Пермь: ППИ.

Русанов, В.П. (1982). Влияние дифференцированных физических нагрузок на физическую и умственную работоспособность студентов. (Автореферат диссертації кандидата пед. наук). Ленинград, Россия.

##submission.downloads##