Оцінювання ефективності управління аналітико-експертною діяльністю у сфері загальної середньої освіти регіону

Auteurs-es

  • Оксана Степанівна Боднар Обласний комунальний інститут післядипломної педагогічної освіти вул. Громницького, 1, м. Тернопіль, Україна, 46018, Ukraine

DOI :

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.40114

Mots-clés :

експертне оцінювання, аналітико-експертна діяльність, ефективність, параметрично-критеріальний підхід, похідні параметри, критерії

Résumé

У статті розглянуто наукові підходи до експертного оцінювання ефективності в сфері управління освітою. Подано визначення аналітико-експертної діяльності та обґрунтовано її доцільність. Розроблено систему оцінювання ефективності аналітико-експертної діяльності на засадах параметрично-критеріального підходу. Окреслено проблеми подальших досліджень аналітико-експертної діяльності.

Biographie de l'auteur-e

Оксана Степанівна Боднар, Обласний комунальний інститут післядипломної педагогічної освіти вул. Громницького, 1, м. Тернопіль, Україна, 46018

доктор педагогічних наук, завідувач кафедри

Кафедра методики викладання навчальних предметів та освітнього менеджменту

Références

Konarzhevskyy, Yu. A. (1986). Pedahohycheskyy analyz uchebno-vospytatel'noho protsessa y upravlenyya shkoloyu [Pedagogical analysis of учебно-воспитательного process and management by school]. Moscow, USSR: Pedagogics, 144.

Kolpakoy, V. M. (2010). Problemy rozvytku analitychnoho servisu v systemi upravlinnya [Problems of development of analytical service are in control system]. Personnel, 2 (146), 48–55.

Reymond, Dzh. S. (2011). Upravlenie analiticheskimi tsentrami. Prakticheskoe rukovodstvo dlya razvivayushchikhsya organizatsiy [Management by analytical centers. Practical guidance for developing organizations]. Translation from English language. Second edition. Kyiv: Optima, 368.

Kas’yanova, O. M. (2014). Kontrol'no-analitychna diyal'nist' kerivnyka navchal'noho zakladu [Control and analytical activity of leader of educational establishment]. Ukraine, Harkiv: Osnova, 192.

Lytvyn, O. P. Pedagogical activity as object of analysis and self-examination. Available at: http://bdpu.org/scientific_published/ pedagogics_

Dychkivs'ka, I. M. Innovatsiyni pedahohichni tekhnolohiyi: navchal'nyy posibnyk [Innovative pedagogical technologies: train aid]: Kyiv: Academic publishing house, 352.

Lobashev, V. D. (2005). Kharakteristiki protsessov i elementov otsenivaniya [Descriptions of processes and evaluation elements]. Standards and monitoring, 5, 23–30.

Otsenivanie: obrazovatel'nye vozmozhnosti: sb. nauch.-metod. statey. (2006). Vol. 4 [An evaluation: is educational possibilities: collection of scientific and methodical reasons. Producing 4]. Belorussia, Minsk: Belarussian state universityБГУ, 257.

Dmutrenko, G. A. (1996). Stratehichnyy menedzhment: tsil'ove upravlinnya osvitoyu na osnovi kvalimetrychnoho pidkhodu: navchal'nyy posibnyk [Strategic management: management by objectives education on the basis of кваліметричного approach: train aid]. Kyiv: ІZMN, 140.

Lytvynenko, E. V. (2005). Kvalimetriya upravlencheskoy deyatel'nosti rukovoditeley obrazovatel'nykh uchrezhdeniy [Qualimetry of administrative activity of leaders of educational establishments]. Moscow: Prometheus, 252.

Yavas, U. (1998). The efficacy of U. S. business education in the transfer of management technology – the case of Saudi Arabia. Journal of Education for Business, 74 (1), 50–53. doi: 10.1080/08832329809601661

Krumskiy, S. B., Gulin, B. B., Paniotto, V. I. (1990). Ekspertnye otsenki v sotsiologicheskikh issledovaniyakh [Expert estimations are in sociological researches]. Kyiv: Naukova dumka, 320.

Yarulov, A. A. (2008). Integrativnoe upravlenie sredoy obrazovaniya v shkole [Integrative management by the environment of education at school]. Moscow: Folk education, 368.

Bondar, V. I. (2000) Teoriya i tekhnolohiya upravlinnya protsesom navchannya v shkoli [A theory and technology of process control of studies are at school]. Kyiv: FADA, LTD, 191.

Ostroverkhova, N. M., Danylenko, L. I. (1995). Efektyvnist' upravlinnya zahal'noosvitn'oyu shkoloyu: sotsial'no-pedahohichnyy aspekt [Efficiency of management general school : socialpedagogical aspect]. Kyiv: Schoolboy, 302.

Strange, J. H. (1999). Balancing individual and intuitional goals in educational personal evaluation: A Conceptual Framework. Studies in Educational Evaluation, 21 (2), 131–151. doi: 10.1016/0191-491x(95)00010-r

Kurnosov, Yu. V. (2004). Analitika: metodologiya, tekhnologiya i organizatsiya informatsionno-analiticheskoy raboty [Analytic geometry: methodology, technology and organization of research and information work]. Moscow: RUSAKI, 550.

Bodnar, O. S. (2013). Upravlinnya analityko-ekspertnoyu diyal'nistyu u sferi zahal'noyi seredn'oyi osvity rehionu (teoretyko-prykladnyy aspekt): monohrafiya [Management analytical and expert activity in the field of universal middle education of region (theoretical and applied aspect): monograph]. Кrok, 544.

Publié-e

2015-04-24

Numéro

Rubrique

Pedagogy