Інноваційні педагогічні напрями розвитку правової освіти вищих навчальних закладів

Autor

  • Оксана Василівна Лаба Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки пр. Волі, 13, м. Луцьк, Україна, 43000, Ukraine
  • Руслан Михайлович Кузнєцов Луцький національний технічний університет вул. Львівська, 75, м. Луцьк, Україна, 43000, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.41396

Słowa kluczowe:

інноваційні технології, правова освіта, законодавчий процес, юридична професія, комп’ютерні технології

Abstrakt

Ми представляємо дослідження інноваційних педагогічних напрямів в розвитку правової освіти під кутом зору демократичної трансформації українського суспільства. Головне завдання полягає у постійній адаптації змісту вищої правової освіти через освітні та професійні програми. В сучасних умовах розвитку правової освіти є необхідним широке використання можливості нових інформаційних і комунікаційних технологій, реалізація новаторських концепцій та методів

Biogramy autorów

Оксана Василівна Лаба, Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки пр. Волі, 13, м. Луцьк, Україна, 43000

Кандидат юридичних наук, доцент

Кафедра теорії та історії держави і права

Руслан Михайлович Кузнєцов, Луцький національний технічний університет вул. Львівська, 75, м. Луцьк, Україна, 43000

Кандидат технічних наук, доцент

Кафедра комп’ютерних технологій

Bibliografia

Ukrainian Constitution: was adopted at fifth session of Verkhovna Rada of Ukraine in 28 June 1996 (1996). Golos Ukrainy.

Decree by the President of Ukraine “Concerning national programme of legal education of population ” № 992/2001 from 18.10.2001.

Alekseev, A. N. (1984). Pedagogic basis of the prevention of crimes by internal affairs agencies. Moscow, 97.

Dzvinchuk, D. I. (2006). Education in historico- philosophical dimension: development tendencies and management. Kiev: CJSC “Nichlava”, 378.

Levitan, K. (2001). Deontological training for lawyers. Legal education and science, 3, 4–8.

Markovska, O. E. (2001). Conceptual approaches to practical occupational training of engineers and educators of machine building profile. Computer integrated technologies: education, science, production, 5, 167.

Onischenko, N. M., Bobrovnyk, S. V. (2004). New encyclopedic edition. Chronicle of Kyiv University of Law. Kiev: Koretsky Institute of state and law of National Academy of Science of Ukraine, 126.

Oprya, O. V. (2005). Problems of law education of youth of our country. Odessa: Publishing house OUI MVS, 4.

Panasiuk, N. (2014). Development trends and current problems of education quality management Modern information technologies and innovative teaching methods in training: methodology, theory, practice, problems, 37, 246–252.

Panasiuk, N. (2014). The role of national policies to improve the quality of higher education in Ukraine Integrated Computer Systems: education, science and industry, science, 15, 173–177.

Shemshuchenko, U. S. (2005). Legal science of Ukraine at modern stage/ Law-based state: Yearbook of scientific research of Koretsky Institute of state and law of National Academy of Science of Ukraine, 16, 9.

##submission.downloads##

Opublikowane

2015-04-24

Numer

Dział

Pedagogy