ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ БЕЗПЕКИ ПРИ НАВАНТАЖЕННІ РІДКОГО АМІАКУ В МОРСЬКИЙ ГАЗОВІЗ НАЛИВНОГО ТИПУ
DOI:
https://doi.org/10.18198/j.ind.gases.2016.0812Ключові слова:
Аміак, Наливнiй газовiз, Вантажна система, Установка повторного зрідження газів, Стабілізація тиску, Діаграма ІсікаваАнотація
З метою збільшення вантажомісткості газовозів, призначених для морських перевезень рідкого аміаку, стали використовувати судна наливної типу. У них низькотемпературні зріджені гази доставляються при тиску, що близько до атмосферного. Однак газовоз призначений не тільки для транспортування рідкого аміаку в порт одержувача. Одна з основних його функцій — додаткове охолодження рідкого аміаку при переході, наприклад, з Тринідаду і Тобаго в США, до температури його нормального кипіння. Для цього на газовозі є установки повторного зрідження газів (УПЗГ). Протягом переходу газовоза за вказаним маршрутом працюють всі УПЗГ. Показано, як в ході навантаження аміаку в газовоз змінюється тиск в його танках і основні фізичні характеристики аміаку. Пояснюються причини підвищення тиску в танках, надані практичні рекомендації щодо стабілізації тиску парів в них.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
ЛІЦЕНЗІЙНИЙ ДОГОВІР
Після прийому статті до публікації редакція згідно з вимогами наукометричних баз кожному з авторів направляє ліцензійний договір про відступлення і передачу в управління авторських прав. Підпису автора (авторів) бажано скріпити печаткою відділу кадрів установи, в якій працює автор (автори), або печаткою факультету.
Редакція відсилає авторам одну верстку для коректури. Припустимі лише ті виправлення, які призводять верстку у відповідність з вихідним текстом статті. Внесення суттєвих змін не допускається. Верстку слід вислати до редакції протягом доби з моменту отримання.