ЗАСТОСУВАННЯ ВІДКРИТОГО ЦИКЛА СТІРЛІНГА ДЛЯ ОТРИМАННЯ ЕНЕРГІЇ ПРИ ГАЗИФІКАЦІЇ КРІОГЕННИХ РІДИН
DOI:
https://doi.org/10.18198/j.ind.gases.2017.0871Ключові слова:
Рідкі азот і повітря, Тепловий двигун, Автомобіль з нульовою емісією CO2, Кріогенна техніка, Двигун СтірлінгаАнотація
Виконано порівняльний аналіз різних проміжних енергоносіїв, які можуть застосовуватися на транспорті замість вуглеводневого палива. Показано, що в разі використання з цією метою рідких азоту або повітря не будуть потрібні дефіцитні компоненти, наприклад, літій-іонні акумулятори або паливні водневі елементи, що істотно зменшить необхідні капіталовкладення. Проведено огляд відомих конструкцій автомобілів, що працюють на рідких азоті або повітрі. Відзначено, що низька ефективність використання ексергії кріогенної рідини в цих конструкціях привела до дискредитації самої ідеї кріомобіля. У запропонованій конструкції двигуна Стірлінга, що працює по відкритому циклу, вдається використовувати 57% ексергії рідкого азоту. Описана методика розрахунку такого двигуна і приведені отримані результати. Показано, що потрібно 200 л рідкого азоту для 180 км пробігу кріомобіля зі швидкістю 55 км / ч, в той час як повного заряду 300-кілограмового акумулятора електромобіля «Nissan Leaf» вистачає на 160 км пробігу.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
ЛІЦЕНЗІЙНИЙ ДОГОВІР
Після прийому статті до публікації редакція згідно з вимогами наукометричних баз кожному з авторів направляє ліцензійний договір про відступлення і передачу в управління авторських прав. Підпису автора (авторів) бажано скріпити печаткою відділу кадрів установи, в якій працює автор (автори), або печаткою факультету.
Редакція відсилає авторам одну верстку для коректури. Припустимі лише ті виправлення, які призводять верстку у відповідність з вихідним текстом статті. Внесення суттєвих змін не допускається. Верстку слід вислати до редакції протягом доби з моменту отримання.