ЗАГАЛЬНОЄВРОПЕЙСЬКІ ОСВІТНІ ТЕНДЕНЦІЇ У СИСТЕМІ ПРОФЕСІЙНОГО САМОВИЗНАЧЕННЯ ПІДРОСТАЮЧОГО ПОКОЛІННЯ В ОСВІТНІХ ЗАКЛАДАХ УКРАЇНИ
Ключові слова:
профecійна орієнтація, профорієнтаційна робота, професія, структура, заклад освіти, особистість.Анотація
Розглядаються питання необхідності профорієнтаційної роботи в освітніх навчальних закладах України та професійної підготовки майбутніх фахівців. Система підготовки кваліфікованих спеціалістів є головним завданням професійно-практичної освіти в НУБІП України. Для напрямів розвитку освіти у країнах Європейського Союзу характерна загальна спрямованість до інтеграції у цій важливій сфері суспільного життя. Основним вектором визнається послідовна орієнтація на духовне зближення європейських народів як стратегічна мета подальшого розвитку їхнього величезного культурного потенціалу. Важливе значення має реформістський поступ у сфері, зокрема, обов'язкової освіти країн-членів Європейського Союзу у напрямі створення якісно нових моделей її організації з урахуванням не лише вимог демократичного імперативу сучасної освіти, але й ідеології розширення параметрів гармонізації освіти і соціально-економічних можливостей держави.
Посилання
Вульфсон Б.Л. Стратегия розвития образования на Западе на пороге XXI века. / Вульфсон Б.Л. – М.: УРАО, 1999. – 208 с.
Катерина Островська, Велика Британія: професійні навички тут важать більше, аніж диплом. Електронний ресурс – Режим доступу: prof.osvita.org.ua
Малькова З.А. Структура и учебно-воспитательный процесс в 12-летней общеобразовательной школе западноевропейских стран. / [Под ред. Мальковой З.А.] / Малькова З.А. – М.: Институт теории образования и педагогики РАО, 2001. – С. 7.
Матвієнко О.В. Структура обов'язкової освіти в Євросоюзі: стратегії реформування в Об'єднаному Королівстві //Неперервна професійна освіта: теорія і практика. / Матвієнко О.В. – Вип. III. – 2003. – С. 249- 254.
Писарева Л.И. Реорганизация школьных систем // Реформы образования в современном мире: глобальные и региональные тенденции. / Писарева Л.И. – Изд-во Рос. открытого ун-та, 1995. – С. 146- 143.
Resolution of the Council and the Coucil and the Ministers of Education Meeting within the Council on the European Dimension in Education (24 May 1988) //ATEE News. – 1992/1993. – # 38/39. – P. 31-32.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 О.Г. Пономаренко
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International (CC BY-NC-SA 4.0), котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).