АЕРОБНЕ ТРЕНУВАННЯ ЯК ЕФЕКТИВНИЙ ЗАСІБ ЗМІЦНЕННЯ ЗДОРОВ’Я СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ
Ключові слова:
аеробіка, аеробне тренування, степ-аеробіка, аквааеробіка, калланетікаАнотація
Аеробне тренування оздоровчої фізичної культурою є актуальним для розвитку нових видів рухової активності під музичний супровід, яке широко використовується як ефективний засіб зміцнення здоров’я студенток
Посилання
Анохин И.А. Ритмическая гимнастика как средство компенсации
дефицита двигательной активности у студенток. автореф. дис. на соиск. уч. степени канд.пед.наук..: КГИФК, 1999.– 24 с.
Завадич В.Н Формирование культуры движений девушек старших
классов (напримере уроков ритмической гимнастики). Дис.канд. пед. наук. – Луганск, 2013. – 190 с.
Козакова К.Г.Фізичний стан і його корекція в умовах різних форм
фізкультурно-оздоровчих занять.: автореф. дис. канд. пед. наук. –
УДУФВС.,2009. – 21с.
Кутек Т.Б. Рівень потреб та інтересів студентів до занять фізичною
культурою і спортом // Фізична культура, спорт і здоров’я нації. Міжнар.наук. практ. конф. – Вінниця, 1996. – с. 164–165.
Лисицкая Т.С.,Ростовцева М.Ю., Ширковец Е.А. Ритмическая
гимнастика: методика и физиологическое воздействие // Гимнастика.1995. – Вып.1. – С.24–29.
Ротерс Т.Т. Музыкальное развитие личности школьника. –
Луганск.: Знание, 2010. – 170 с.