НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ УЧБОВИХ ЗАНЯТЬ У ВИШАХ ФІЗКУЛЬТУРНО-СПОРТИВНОГО ПРОФІЛЮ З ВИКОРИСТАННЯМ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

Автор(и)

  • С.В. КІЗІЙОВ Харківська державна академія фізичної культури, Україна
  • С.С. ПЯТИСОЦЬКА Харківська державна академія фізичної культури, Україна

Ключові слова:

освіта, інновація, електронний підручник, фізична культура

Анотація

Представлені результати розробки електронного підручника з
дисципліни «Комп’ютерна техніка та математичні методи у фізичному
вихованні і спорті» для студентів вишів фізкультурно-спортивного профілю

Посилання

Ашанін В.С. Інформатика та методи комп’ютерної обробки

інформації: [навчальний посібник] / В.С. Ашанін, Л.В. Філенко, О.В. Басенко, О.В. Церковна. – Х.: ХДАФК, 2012. – 152 с.

Вембер В. П. Роль та місце електронного підручника в навчально-

методичному комплекті з навчального предмета для загальноосвітньої школи / В. П. Вембер // Актуальні проблеми психології: збірник наукових праць Інституту психології ім. Г. С. Костюка АПН України / за ред. Максименка С. Д. – Т. VIII, Вип. 6. – К., 2009. – С. 43-51.

Полонський В.М. Інновації в освіті (методологічний аналіз) /

В. М. Полонський // Інновації в освіті, 2007. – № 2. – С. 4-13.; 2007. – № 3. – С.4-12.

Трегуб В.В. Аналіз способів передачі освітньої інформації при

впровадженні сучасних інформаційних технологій навчання / В.В. Трегуб // Материалы межд. науч.-пр. конференции «Психолого-педагогические и медико-биологические вопросы организации занятий в физическом воспитании и спорте», 2014. – С. 52-59.

Harold Silver Managing to Innovate in Higher Education// British Journal of Educational Studies. 1999. vol. 47. – p. 145-156. 8. LaTefy Schoen, Lance D. Fusarelli Innovation, NCLB, and Fear Factor: The Challenge of Leading 21st Century Schools in an Era of Accountability// Educational Policy. 2008. vol. 22 p. 181-203.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-03-25

Номер

Розділ

Статті