РОЗВИТОК ХАРЧОВИХ ПІДПРИЄМСТВ У СТРАТЕГІЧНОМУ ВИМІРІ
DOI:
https://doi.org/10.15673/2312-847x.4/2015.56739Palabras clave:
стратегія, стратегічний набір, стратегічний аналіз, виноробство, харчова промисловістьResumen
В статті розвинуті теоретико-методичні основи та розроблені практичні рекомендації щодо вдос-коналення стратегічного управління на підприємстві. Основні результати є такими: запропоновано ви-пуск нового виду продукції; часткову автоматизацію відділу маркетингу; реструктуризацію відділу марке-тингу завдяки введенню посад «менеджер ЗЕД» та «бренд-менеджер коктейлів з вина».Citas
Aaker David A. Strategic Market Management. Wiley, 2013. 336.
Minzberg H. The structuring of organization. Englewood Cliffs, Prentice-Hall, N-Y.,1999. 512.
Chandler A. Strategy and Structura. Boston,1991. 480.
Porter M. From Competitive Advantage to corporate strategy, HBR, May-June, 1987. 43-59.
Thompson I. D. Organization in Action. N-Y McGraw Hill, 1999. 192
Kotler N. Museum Marketing and Strategy: Designing Missions, Building Audiences, Generating Revenue and Resources / N. Kotler, P. Kotler, W. I. Kotler., 2008. – 544 с.
Henry Mintzberg, Joseph B. Lampel, James Brian Quinn, Sumantra Ghoshal The Strategy Process: Con-cepts, Context, Cases. Prentice Hall, 2002. 489.
Обзор рынка алкогольных напитков [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://rb.com.ua/rus/marketing/tendency/8889/
Вино [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://comcon.com.ua/ru/sektory_rynkov/alkogolnye_napitki_i_tabak/vino/profiletrends_short__vino.htm ProfileTrends Short.
Вино [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://comcon.com.ua/ru/sektory_rynkov/alkogolnye_napitki_i_tabak/vino/markettrends__vino.htm MarketTrends.
Вино [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://comcon.com.ua/ru/sektory_rynkov/alkogolnye_napitki_i_tabak/vino/brandtrends__vino.htm BrandTrends